Pomógł: 20 razy Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 233 Skąd: Leżajsk
Wysłany: Wto Gru 29, 2009 09:24 [R45] Pobór prądu przez auto, w czasie postoju
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2001
Witam,
Od dłuższego czasu zostawiam auto z uchylonymi drzwiami, oczywiście w garażu. Zamykam tylko drzwi kierowcy, by kontrolka nie świeciła cały czas, tylko migała tak jak przy zamkniętym aucie, kluczyki zabieram ze sobą.
Czy tak pozostawione auto pobiera wiecej prądu, niż normalnie całe pozamykane i zamkniete z pilota. Pytam, bo nie jestem elektrykiem, a ostatnio mam problemy z porannym uruchomieniem auta, mimo że np. wieczorem podładowałem akumulator. Akumulator nie jest pierwszej młodości i niskie temperatury robią swoje, ale czy tak zostawiane auto jw. nie pogarsza jeszcze sytuacji ?. Jaki prąd powinno pobierać auto z fabrycznym wyposażeniem i jak to zmierzyć, pozdr...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 29, 2009 09:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Radziłbym akumulator wymienić.Kedyś z matizie tez miałem problemy z uruchomieniem,aż w koncu musiałem do roboty autobusem jechać.A pali sie swiatełko w kabinie?zaróweczka tez ciagnie,ale ma mala moc,wiec szkod czynic nie powinna.
No niestety ale w Roverkach nie bardzo dopracowany jest moduł alarmu.
Bierze strasznie dużo prądu.
Praktycznie po 2 tyg stania akumulator trzeba dać pod prostownik.
Ta żaróweczka wewnątrz paliła mi się kiedyś całą noc w służbowej, rocznej pandzie. Rano - akumulator do ładowania...
Jeśli chodzi o żarówkę która jest pod lusterkiem to ona po kilku minutach przy otwartych drzwiach gaśnie w R400. Zatem rozładować akumulatora przez otwarte drzwi się nie da. Chyba że magik tam jakiś coś 'ulepszał'.
Jeśli natomiast chodzi o diodę w zegarach to ona pobiera bardzo mało prądu.
Moja 400`ka stała w tamtym roku przez 16 dni nieuruchamiana z powodu stłuczki akurat podczas największych mrozów. Zapaliła jak zawsze przy mrozie choć aku też nie jest świeży.
Stacho, sprawdzasz bardzo łatwo pobór prądu. Miernik w łapę ustawiasz na pobór prądu w A (do 10A) odpinasz masę i łączysz klemę z terminalem akumulatora za pomocą miernika. Masz wtedy wszystko jak na dłoni.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
zaróweczka tez ciagnie,ale ma mala moc,wiec szkod czynic nie powinna.
żaróweczka z zegarka która mam zrobioną tak by świeciła cały czas rozładowuje auto po kilku dniach. Jeśli ktoś by miał ledy to one mało szkód robią. Z resztą fakt lampka sama się wyłącza po czasie.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Kolego TRONSEK powiedzmy że znalazłem przyczynę tego poboru i jak się okazało jest to bezpiecznik od układu sterowania silnikiem i co teraz można zrobić ?
[ Dodano: Pią Gru 30, 2011 11:59 ]
i pobór prądu spada mi do wartości 0.02- 0.03A
Ale z powrotem po włożeniu tego bezpiecznika wykazuję na mierniku prąd 0,3 A to jest dużo. A jaki jest pobór prądu u Ciebie ? Bo nie wierzę w to że 3 nowe akumulatory 2 Bosch a teraz Varty są zepsute
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum