Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SD] Śrubka pompy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SD] Śrubka pompy
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 30, 2011 15:17   [R220 SD] Śrubka pompy

Witam mam pytanki odnośnie podkręcenia pompy paliwa. Na zamieszczonej nizej fotce śrubke a na niej niby jakąś kontre. Czy w waszych autkach tez takie cos jest??jak to zdjąc i czy po zdjęciu tego da sie zalozyc ponownie czy mozna zastąpic to zwykłą nakrętką?? Sprawdzalem luzy promieniowe na turbinie i tak na oko jest jakie 0,5mm czy to dużo?? Sprawdzalem jeszcze ciśnienie doładowania seryjnie okolo 0,75 bara bylo a po przekręceniu cięgło o 2,5 obrotu ciśnienie wzroslo do 1,05 bara. Czy wzrost cisnienia jest adekwatny do obrotu cięgla??nie powinno wyjsc wiecej?? A wrwcając do śrubki to o ile ją wkręcić mając to 1,05 bara??Bardzo proszę o odpowiedzi PZDR
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 30, 2011 15:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 30, 2011 17:59   

maniu48, Czemu tutaj nie kontynuujesz temat:

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=30

Robicie tylko nie potrzebny setki nowych tematów o tam samym, a zrobiłem specjalnie spis treści.

Ta plastikowa osłonę czarna rozwalasz śrubokrętem i pod nią jest nakrętka którą trzeba poluzować i dopiero w tedy można kręcić śrubka od pompy.

Jak masz wskaźnik doładowania to ustaw tak żeby było 1,3bara i tyle. Ale jak za mala dawkę paliwa masz to tez ciśnienie nie wzrośnie. :wink:

Ile obrotów i ile luzu na jakiej śrubie masz to mniej ważne, każde auto jest inne. Jedynie ty sobie to możesz zapisać lub jakoś oznakować żebyś mógł wrócić w razie do ustawień początkowych.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-seria] 2.0 udoskalanie pompy wtryskowej VE21
kadzaf Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 24, 2016 18:10
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 sd]HAMOWNIA
maniu48 Tuning mechaniczny 3 Sro Sty 04, 2012 01:05
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 sdi] Hamownia Białystok
zex Tuning mechaniczny 14 Wto Lut 22, 2011 23:24
Krzysi3k
Brak nowych postów [R220 SD 97] Usztywnianie zawieszenia
xmen38 Tuning mechaniczny 4 Sob Kwi 17, 2010 02:56
bula21
Brak nowych postów [R220] Wymiana intercoolera
Kh4mell Tuning mechaniczny 1 Pią Maj 08, 2009 22:28
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink