Witam mam pytanki odnośnie podkręcenia pompy paliwa. Na zamieszczonej nizej fotce śrubke a na niej niby jakąś kontre. Czy w waszych autkach tez takie cos jest??jak to zdjąc i czy po zdjęciu tego da sie zalozyc ponownie czy mozna zastąpic to zwykłą nakrętką?? Sprawdzalem luzy promieniowe na turbinie i tak na oko jest jakie 0,5mm czy to dużo?? Sprawdzalem jeszcze ciśnienie doładowania seryjnie okolo 0,75 bara bylo a po przekręceniu cięgło o 2,5 obrotu ciśnienie wzroslo do 1,05 bara. Czy wzrost cisnienia jest adekwatny do obrotu cięgla??nie powinno wyjsc wiecej?? A wrwcając do śrubki to o ile ją wkręcić mając to 1,05 bara??Bardzo proszę o odpowiedzi PZDR
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 30, 2011 15:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Robicie tylko nie potrzebny setki nowych tematów o tam samym, a zrobiłem specjalnie spis treści.
Ta plastikowa osłonę czarna rozwalasz śrubokrętem i pod nią jest nakrętka którą trzeba poluzować i dopiero w tedy można kręcić śrubka od pompy.
Jak masz wskaźnik doładowania to ustaw tak żeby było 1,3bara i tyle. Ale jak za mala dawkę paliwa masz to tez ciśnienie nie wzrośnie.
Ile obrotów i ile luzu na jakiej śrubie masz to mniej ważne, każde auto jest inne. Jedynie ty sobie to możesz zapisać lub jakoś oznakować żebyś mógł wrócić w razie do ustawień początkowych.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum