Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam
Od około 3 tygodni losowo zapala się kontrolka ręcznego. szarpanie i stukanie w dźwignie ręcznego nic nie daje.
Gdzie jest czujnik który zapala tą lampke?
Czy może to oznaczać problemy z ładowaniem? w innym moim aucie taka kontrolka zapala się przy awarii alternatora, ale wątpie żeby to była wina alternatora, bo nie ma problemu z odpalaniem ani trzymaniem napięcia.
Pozdr.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 03, 2012 12:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
win32 [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 03, 2012 13:15
Zobacz ile masz płynu hamulcowego... tam jest czujnik (pływaczek) który też będzie ją wzbudzał.
U mnie były styki na trym czujniku dość mocno zaśniedziałe, ale okazało sie ze jednak płyn uciekał. Jak sprawdzałeś to wyjąłes ten koszyczek siateczkowy(filtr)? u mnie wyszło ze za mało płynu dopiero jak wyjąłem filterek, dolałem i do mechanika który zdiagnozował uszkodzony cylinderek z tyłu. Po wymianie spokój
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sprawdź czujnik w zbiorniczku płynu hamulcowego.
Zdemontuj tunel środkowy i zobacz czy tam przypadkiem czujnik nie zaśniedział.
Przy okazji jak już zdejmiesz to naciągnij sobie dobrze linki od ręcznego i nasmaruj.
Może linka nie odbija któraś.
Do sprawdzenia również czujnik przy pedale hamulca (taki fajkowy) jeśli wraz z zapaleniem się tej kontrolki zapalają się światła stopu.
We Freelanderach węże idące od zbiorniczka do serwa lubią z czasem się rozwarstwiać i puszczać płyn.
Zobacz czy się tam nie poci.
Jak tak warto pomyśleć o wymianie ich na węże do hydrauliki przemysłowej i zaciśniecie tego na opaski.
U mnie ciekło i w magiczny sposób powoli ubywało płynu, ilu mechaników tyle teorii.
Wymieniłem na węże do hydrauliki (są niestety trochę grubsze) ułożyłem wszystko ładnie na grodzi (Są na allegro odpowiednie opaski/klipsy) i od tego czasu mam święty spokój.
Też na początku lampka się zapalała i obywało płynu.
Pamiętaj o odpowietrzeniu układu, a może sam płyn jest już stary i spracowany.
Ja tam raz na 3 lata wymieniam cały płyn w układzie.
Płynu nie ubywa, więc przy przewodach grzebał nie będę.
Zapalenie kontrolki nie powoduje zapalenia świateł stopu.
Jak tylko znajdę trochę czasu, to rozbiorę tunel i zobacze tam te styki. - podejrzewam, że to one, ale nie wiedziałem gdzie ich szukać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum