Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 08:30 [420 sdi] brak mocy kreci sie tylko do 3 tys problem 420sdi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
witam mam taki problem z moim roverkiem jest slaby ciezko rano odpala a kreci sie tylko do 3 tysiecy obrotow i zaswieca sie check engine i odcina jakby doplyw paliwa przeplywke podmienialem z innnego i bez zmian tak samo jak odpinanie jej nie mam juz sil do niego...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 04, 2012 08:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem taki problem że mój rover sie dusił jechałem np 100 km/h dodałem gazu i 0 reakcji dopiero po zredukowaniu na 4 i wciśnięciu pedału do dechy po kilku sekundach nabrał obrotów w sensie coś puściło i szedł normalnie jakiś czas:/długo nie mogłem sie z tym uporać do chwili kiedy przez przypadek wlałem do zbiornika ok 1l. benzyny i zalałem to 12 litrami ON problem znikną. wcześniej żaden mechanik nie potrafił mi powiedzieć co to jest i nieuwaga naprawiła mi auto.pozdrawiam
Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 5 Skąd: ustrzyki dolne
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 20:30
chyba problem zniknal jak zamiast filtra dalel rurke i mam pytanie wam tez tak czesto sie zapycha filtr paliwa ze az nie chce jechac (tzn za malo ma palia na wyzszych obrotach??)
mam juz kolejny problem krzywa rolka napinacza paska wieloklinowego piszczy na cala wies do wymiany napinacz jesli rolka idzie krzywo prawda??
hyba problem zniknal jak zamiast filtra dalel rurke
To ja bym tak nie jezdzil.
rafalik napisał/a:
wam tez tak czesto sie zapycha filtr paliwa
Duzo zalezy od stacji na jakiej tankujesz i czy czesto jezdzisz na rezerwie. Na dole filtra mozesz upuscic troche paliwa z filtra, jesli wytracila Ci sie parafina i osiadla w filtrze to powinno to troche pomoc co jakis czas
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Sty 05, 2012 23:18
rafalik napisał/a:
chyba problem zniknal jak zamiast filtra dalel rurke i mam pytanie wam tez tak czesto sie zapycha filtr paliwa ze az nie chce jechac (tzn za malo ma palia na wyzszych obrotach??)
Rowniez odradzam ,szkoda pompy wtryskowej.
Proponuje dmuchnać w przewod paliwowy komporesorem *(u mnie to pomaga ,choc najlepszym rozwiazaniem byłbym wyjecie i przeczyszczenie zbiornika paliwa)
U mnie dodatkowo przed grusza jest zamonotwany na przewodzie filterek (zbiera z grubsza)
rafalik napisał/a:
mam juz kolejny problem krzywa rolka napinacza paska wieloklinowego piszczy na cala wies do wymiany napinacz jesli rolka idzie krzywo prawda??
Krzywa nie krzywa jesli odpowiednio napina pasek pownnio nie byc piszecznia
najpierw kolego sprawdz naciag paska a potem jak kazde z poszczegolnych kol obraca sie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum