Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] jaki rozrząd
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] jaki rozrząd
Autor Wiadomość
maniek007 



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: wodzisław



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 11:38   [R220] jaki rozrząd
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam mam takie pytanko czeka mnie wymiana rozrządu i tu się nasuwa pytanie jaki? z jakiej firmy? i żeby to niebyła kosmiczna Kwota.
Myślałem że może z jakiejś Hondy będzie pasował.
Proszę o doradzenie i na jaką kwotę mam się nastawić, a i ile kosztuje ten pasek i jaki to co napędza pompę wspomagania.
No i ostatnie pytanko ile wchodzi płynu do układu wspomagania?? bo też przydało by się przy okazji wymienić.
Mój rowerek to 220 SDi 105Km.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 08, 2012 11:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 12:07   

użyłeś wyszukiwarki na forum? :twisted:
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 12:18   

maniek007, tematów o wymianie i kosztach rozrządu jest dużo. Wystarczy poszukać. http://forum.roverki.eu/v...t=rozrz%B1d+sdi
maniek007 napisał/a:
ile wchodzi płynu do układu wspomagania??
Na stronie klubowej są dane techniczne: http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html
Szukanie nie boli !!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 13:36   

Jesli robiłbys to sam to proponuje rozkrecic i przejrzec w jakim stanie sa rolki.
W moim przypadku wymiana rozrzadu wyszła dwukrotnie po 120zł(koszt samych pasów)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 13:47   

nie rozumiem, nakłaniasz do wymiany samych pasków bez rolek? :roll:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 17:44   

szoso napisał/a:
nie rozumiem, nakłaniasz do wymiany samych pasków bez rolek?

Jesli chce się miec porządnie to kupowac cały komplet.koszt w granicach 500-600zł :wink:
U mnie rolki nie wykazywały wiekszego zuzycia wiec siedza dalej.
Narazie obalam mi że opał jest blee ,jak silnik padnie to pochwale się tym :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 17:53   

kadzaf, Ja w sumie tez pamietam z swojej 200 ze po wymianie 60tys wszystkie rolki były dobre bez oznakow ze są do wymiany. Ale trochę to jest ryzyko :razz: W sumie będzie słychać jak będzie kończyło łożysko zywiot :wink:

kadzaf napisał/a:
opał jest blee


Kto tak twierdzi :roll: Silnik tobie nie padnie ani pompa :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 18:01   

Remigiusz napisał/a:
W sumie będzie słychać jak będzie kończyło łożysko zywiot :wink:

jak zdążysz :wink:
w sumie to sprawa właściciela auta i jego silnik
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 18:14   

Remigiusz napisał/a:
Ale trochę to jest ryzyko W sumie będzie słychać jak będzie kończyło łożysko zywiot

Jakie to życie bez ryzyka,byłby za nudne.

Remigiusz napisał/a:

Kto tak twierdzi Silnik tobie nie padnie ani pompa

Kraża różne plotki ,ale uważam że mówia je ci którzy nagorzej na tym traca.

szoso napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
W sumie będzie słychać jak będzie kończyło łożysko zywiot

jak zdążysz
w sumie to sprawa właściciela auta i jego silnik

Raczej tak, u mnie silnik w zapasie lezy juz 3 rok wiec kiedys chciałbym go przetestowac.
Tak w ogole to co 2 wymiany zaleca się zmieniac rolki, chyba ze jakies chińskie zamienniki to wtedy lepiej co każda wymiane i tez nie bedzie gwarancji ,że nie rozleci się,nie musi pasc rolka bo moze robote zrobic pasek,obecna jakość czesci daje wiele do myślenia.
Nikomu nie proponuje oszczedzac na auto,bowiem potem ta oszczednosc może kilkakrotnie drożej wyjść. :wink: Ale to i tak sadze ze kwestia szczescia .

U mnie rolki chodza juz 2 wymiane pasków (o ile poprzedni własciel zmieniał)
Na tyle co jedze to dadza rade

Wazne aby zeby nie ciepało nic na paski ,bowiem wtedy najdroższe moga zawieść
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 08, 2012 18:30   

kadzaf napisał/a:
Tak w ogole to co 2 wymiany zaleca się zmieniac rolki,
:olaboga: Pierwszy raz słyszę coś takiego !! :załamka: Kto tak zaleca ?? W żadnym szanującym się serwisie (warsztacie) nikt Ci nie da gwarancji na rozrząd jeżeli wymienisz tylko pasek.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 18:46   

tronsek napisał/a:
kadzaf napisał/a:
Tak w ogole to co 2 wymiany zaleca się zmieniac rolki,
:olaboga: Pierwszy raz słyszę coś takiego !! :załamka: Kto tak zaleca ?? W żadnym szanującym się serwisie (warsztacie) nikt Ci nie da gwarancji na rozrząd jeżeli wymienisz tylko pasek.


Tronsek tylko teoretuzje :smile: To co nowe nie zawsze znaczy ze dobre.
O serwisach /warsztatach nie bede się wypowiadał bo w wiekoszosci oczywiste jest jakie tam zasady panuja(nie jedna osoba juz o tym przekonała sie na własnej skórze) (słynne ASO czy mniejsze warsztaty.)Chyba ze ma sie jakiegos zaprzyjaznionego i sprawdzonego.
,zreszta i co do tej gwaracji nawet jesli był by zmieniony jak sie patrzy i by padł bo wszystko ma prawo się popsuc to w 99% jest pewne ze nikt tego za darmo by nie naprawił.Ale to takie tam .Dobra koniec Offtopu
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
Ostatnio zmieniony przez kadzaf Nie Sty 08, 2012 23:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maniek007 



Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: wodzisław



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 21:40   

czyli rozumie ze koszt paska to około 120zł a koszt wszystkich rolek?? bo robocizna pewnie gdzies na poziomie 200zł chyba że się myle? jak tak to mnie poprawcie
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 08, 2012 22:14   

maniek007 napisał/a:
czyli rozumie ze koszt paska to około 120zł a koszt wszystkich rolek?? bo robocizna pewnie gdzies na poziomie 200zł chyba że się myle? jak tak to mnie poprawcie

U mnie tak wszyło,ale lepiej zrob porzadnie (bo potem mnie obciaża za remont twojego silnika) :mrgreen:
,po zaa tym po twoim pierwszym poscie wywnioskowałem ze nie nalezysz do ludzi szastajacych na lewo i prawo(jesli zle zrozumiałem to przepraszam) wiec podalem w moim pierwszym poscie alternatywe przy tej czynnosci. :wink:

Kolego kompletne zestawy (2 paski i 3 roli) koszt ok ~~ 500zł ,jesli poprzednio nie wymieniałes
bedziesz miał spokoj na kolejne 50-60tys .,
Jesli sa jakies wycieki w okolicach paska to poroponuje wymienic równiez uszczelniacze (wału korbowego i wałka rozrzadu) ale sadze ze pownno byc ok (tylko tak na marginesie)

Jeszcze na koniec sprawdz napinacz oraz pasek wielorowkowy (ten który napedza pompy i alternator) cena paska wielorowkowego w granicach 20-60zł
koszt robocizny +/- tak jak podałes (zaleznie od mechaniora ) badz jesli masz warunki to proponuje samemu przerzucic, :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R220] Rozrząd w SDI
robert_dohc Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Kwi 15, 2014 20:37
Adrian
Brak nowych postów [R220] Rozrząd - coś tańszego
erixon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Sty 03, 2013 20:37
erixon
Brak nowych postów [r220 turbodisel 2.0 99r] rozrząd
noto_frugo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Wrz 25, 2010 17:06
pimo28
Brak nowych postów [R220 SD] Który rozrzad lepszy??
Przemek87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Cze 05, 2008 21:58
Zukowaty
Brak nowych postów [R220] Rozrząd - co ile należy wymieniać ?
60.000 km, 80.000 km czy 100.000 km ?
gismo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Gru 13, 2010 21:33
karol556



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink