imho problemem moze byc dla turbiny dluga praca na wysokich obrotach, keidys sie mocno spieszylem i przelecialem strykow poznan b szybko i spalil mi wtedy nieco oleju, turbina go weicej mialem wrazenie tez wyplula w przewody - nie mialem oil catch tanka- ale sam silnik w IDT nie ma tendencji do przegrzewania, mi sie wtedy nic z temp nie dzialo mimo ze sie tego obawialem, ze go moge za mocno meczyc, ale przelecial wtedy prawie cala autostrade v max i zyl i mial sie dobrze.
Kazdy klekot przy szybkiej jezdzie w trasie - wysokie obroty przez dluzszy czas lubi nieco oleju wypic.
Sam pomysle nad chipsem w zoltym ale narazie ani $ ani czasu...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
EMERYT19, Ja mam kilka pomysłów bo do naszej L.seria jest trudno o płytę adapterowa pod filtr oleju.
Ale za to sa czujniki temp razem z wskaźnikiem ciśnienia oleju na deske i wkreca sie go w tedy tylko w miejscze czujnik cisn. oleju A ten gwint mamy akurat uniwersalny lub mozna z grosze dokupic w kazdym sklepie pneumatycznym przejsciowke
Tylko sam czujnik kosztuje już ok 80€ A do tego trzeba by jeszcze jakis wskaznik i najtaniej wychodzi miec komputer pokladowy jak robi Adrian dla nas i tam zapodac tylko wykres pracy czujnika bo jest w jego datasheetcie i mamy w sumie dozywotne rozwiazanie. Bo montaz wskaznika to znow klopot i wydatek drugie tyle ale nawet prosty wyswietlacz i latwy komp można zrobić za grosze. Lub nawet zrobic sobie wyswietlacz w stylu ledow ze pokazuej zielone, zolte i czerwone diody w zaleznosci od temp usawionje jako bezpieczna
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum