Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620]falujące obroty i sacząca woda przy uszczelce kolektor
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Nie Sty 15, 2012 17:56
[R620]falujące obroty i sacząca woda przy uszczelce kolektor
Autor Wiadomość
maximdj1 



Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Leszno



  Wysłany: Sro Sty 18, 2012 20:08   [R620]falujące obroty i sacząca woda przy uszczelce kolektor
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam, od pewnego czasu miałem problem z chłodnicą -była pęknięta w plastikowym korpusie przy korku wlewu mimo spawań i tak ciśnienie rozwalało spaw.
Woda nie uciekała czasem gdy termostat się otworzył to para uciekała problem w tym że po raz pierwszy doszedł do temperatury 100;C po czym szybko go unieruchomiłem stał 2 dni gdy go zapaliłem to dziwnie falują obroty w zakresie od 800-2000 przy czym zauważyłem że spod uszczelki kolektora wydostają się pęcherzyki wody,
Czy to oznaka uszkodzonej uszczelki pod głowica/??
Sprawdziłem olej nie ma sladu płynu chłodzącego w nim auto również nie straciło mocy ma normalną kompresje.
Czy ktos moze mi pomoc/??

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 20:08 ]
?? ????????????
Ostatnio zmieniony przez maximdj1 Nie Sty 15, 2012 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 18, 2012 20:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 23, 2012 12:25   

Podepnę się pod temat.
Jakiś czas temu zaobserwowałem u siebie podobnie jak kolega
wyciek płynu w miejscu łączenia się uszczelki między kolektorem wydechowym a blokiem silnika.
Na zimnym silniku tuż po odpaleniu pojawiała się (teraz już nie) jedna, dwie krople płynu.
Oczywiście falujące obroty - jak w poście powyżej.
Wycieku już nie widać jednak falowanie obrotów zostało...
Ma ktoś jakieś pomysły ?
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
Ostatnio zmieniony przez McGAJveR Nie Lut 05, 2012 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
djvolume 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 28
Skąd: siemiatycze



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 16:30   

myślę, że jeśli płyn w kolektorze ssącym to uszczelka pod głowicą, i jeśli plyn sie przedostaje na zewnątrz to wyglada na to że powietrze ssie również i dlatego falują obroty..... tam jeszcze jest przepustnica podgrzewana płynem chlodniczym, może gdzieś pęknięte i przedostaje się płyn do kolektora ssącego? ale to bardzo mało prawdopodobne.
sprawidziłbym czy ciśnienie w układzie chlodniczym jest? czy nie wyrzuca płynu? jak dla mnie bardzo dziwny przypadek zeby płyn wydostawał się z pod kolektora ssącego na łączeniu z blokiem. czekamy na odpowiedź innych forumowiczów:)
 
 
McGAJveR 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 294
Skąd: Norraby - Konin

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 18, 2012 18:21   

Czyżby nikt się nie zetknął z tym problemem ?
Cały czas czekam na jakieś podpowiedzi...
_________________
http://e-stacja-rna.pl
Tylko muzyka Niezależnych Artystów.
 
 
 
v_chu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Marklowice



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 16:28   

Ja sie z tym zetknąłem.
Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pompę wody (bo z przyczyn bliżej nieokreślonych straciła łopatki), chłodnicę i korek.

To że nie ma płynu chłodniczego w oleju nie wyklucza uszkodzenia uszczelki chociażby z tego powodu że uszczelka mogła strzelić od kanaliku płynu chłodniczego do cylindra a nie do kanaliku oleju. U mnie właśnie tak było. W oleju nie było ani troche płynu. Nie było masła. Ale gdy już wszystko trafił szlag to już miałem spaliny w chłodnicy.
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 19, 2012 16:41   

Co do falujacych obrotow to do przeczyszczenia jest kostka..yyy..zapomnialem nazwy.Mam nadzieje ze zaraz sobie przypomne.
ponizej cytat z forum
Miałem to samo. Pomógł preparat do czyszczenia styków za kilka zł. Wystarczy rozłączyć kostkę wiązki, która idzie do pompy i tam popsikać preparatem. W większości przypadków taki zabieg likwiduje problem.
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
djvolume 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 28
Skąd: siemiatycze



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 17:57   

z czyszczeniem kostki to ci chyba chodzi o diesla kolego.
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 19, 2012 18:14   

djvolume napisał/a:
z czyszczeniem kostki to ci chyba chodzi o diesla kolego.

Tak, dopiero teraz sie zorientowalem, ze chodzi o benzyne
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Falujące obroty przy zimnym silniku
csdark Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lut 10, 2008 19:49
herc
Brak nowych postów [R620 SDI] Falujące obroty
dude26 Rover serii 600, Honda Accord 26 Wto Lut 11, 2014 22:21
Firq
Brak nowych postów [R620] Falujące obroty ale...
RoBBoD Rover serii 600, Honda Accord 17 Sob Lis 29, 2008 12:54
NEOSSS
Brak nowych postów [R620] Błąd 136, falujące obroty
Arek Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Cze 21, 2010 13:42
TrAViShOn
Brak nowych postów [R620] Falujące obroty - regulacja zaworów???
PeterSz Rover serii 600, Honda Accord 24 Pon Sie 13, 2007 12:08
Liso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink