Wysłany: Pią Sty 13, 2012 05:20 [R45] Check Engine świeci a brak błędów
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Byłem podłączyć autko na komputer.Kontrolka MIL świeci a jednocześnie KTS Bosch nie wykrywa błędu jak i inny komputer.Wszystkie układy sprawne.Komp silnika widzi ją także jako wyłączoną-a kontrolka świeci.Kontrolka gaśnie na 1 sekundę po przekręceniu kluczyka.
Przegląd przejdzie pozytywnie.Co może być przyczyną????
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 13, 2012 05:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nieodpowiednim sprzętem diagnozujesz i stąd błędów nie widzi, podłączyć podłączysz ale błędów może ci nie pokazać, poszukaj bo gdzieś widziałem podobny temat
Czyli wygląda na to że nie potrzebnie wywaliłem kasę na diagnostykę.Z góry dzięki za odpowiedzi.Wszystko na kompie zostało sprawdzone.2 różne kompy.Silnik pracuje normalnie lecz świeci i to jest denerwujące.Na razie będę tak jeździł aż do przeglądu.Potem zobaczę co mi powiedzą na przeglądzie jak się podłączą pod komputer.
moze to byc drobnostka pokroju przeplywomierza, a moze byc cos powazniejszego, cala prawde tylko po podpieciu pod t4 poznasz. Przeglad nie ma nic do kontrolki, zawsze mozesz powiedziec ze przeplywomierz wymieniales i zapamietal sie blad. Blad po zmianie przeplywomierza np kasuje sie sam po ilus cyklach zagrznia silnika od zera.
Jezeli pali sie kontrolka zapenw auto jest w trybie serwisowym i nie przekroczy 4 k rpm. Mozesz sprawdzic odpinajac przeplywke czy auto nie stalo sie zwawsze - jak spalanie u ciebie na jakim poziomie ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
barney79, To jak to płacić za usługę jak nic nie odczyta Jak już to polowe ceny dać i tyle Możliwe ze jakaś stara wersja KTS, ale w serwisie Boscha muszą umieć odczytać ich ECU lub ich sprzęt to musi potrafić Ehh te testery Boscha
Ale jak auto śmiga i nie brakuje mocy to pewnie jakaś drobnostka była Blad przeplywki lub potencjometru gazu i sie ma lampkę. Jeden znajomy miał tak ze chyba w tygodniu jechał 4 razy błąd kasować bo mu zwarcie robiło jak padał deszcz na potencjometrze gazu i non stop mu błąd wywalało.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Witam tez mam roverka 45 2.0idt i miałem podobny problem objechałem z 10 mechaników z komputerami i pomimo tego ze nie którym z nich nawet udało się połączyć to nie widzieli błędu dopiero po wizycie u klubowicza "PHJOWI" który niestety oddalony jest od mojego miasteczka o jakieś 230km i podłączeniu do test buka okazało się za mam 17 błędów wiec nie polecam jeżdżenia po rożnych warsztatach bo szkoda czasu i kasy.Jak jechac to do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez marcin888 Nie Sty 15, 2012 23:07, w całości zmieniany 1 raz
Witam tez mam roverka 45 2.0idt i miałem podobny problem objechałem z 10 mechaników z komputerami i pomimo tego ze nie którym z nich nawet udało się połączyć to nie widzieli błędu dopiero po wizycie u klubowiczowa "PHJOWI" który niestety oddalony jest od mojego miasteczka o jakieś 230km i podłączeniu do test buka okazało się za mam 17 błędów wiec nie polecam jeżdżenia po rożnych warsztatach bo szkoda czasu i kasy.Jak jechac to do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt
Pozdrawiam
Jaki koszt podłączenia pod kompa?Też niestety mam aż 250 km.
Koszt 80 zl za podlaczenie z kasowaniem + diagnoza(nie licząc dojazdu) Ale to wszystko pikuś w porównaniu do tego co wzięli miejscowi partacze .Po tej wizycie wiem ze muszę wymienić wtrysk sterujący a nie jak twierdzili miejscowi magicy cała pompę wtryskowa.
Sprawdzałem czy autko jest w trybie serwisowym.Nie jest.Przepływka jest sprawna.Cholera wie o co chodzi w tym kompie i silniku.Ręce mi opadają.Pozostaje tylko chyba pomoc u PHJOWI
U mnie ostatnio też zaswiecił sie CHECK Engine jak w zamarzło mi paliwo i samochód zaczął skac i zaczął tracic moc. Ale teraz juz jest OK ale dalej swieci sie ta kontrolka, chciałem ja usunac ale u tych mechaników co byłem nie mają sprzetu do diagnostyki. Może ktos z klubowiczów na podkarpaciu ma takowy sprzęt???
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 24 Skąd: Racibórz
Wysłany: Nie Lut 12, 2012 11:22
Od 6 lat mam to samo, świeci kontrolka Check Engine, w trasie pali 5 l ropy, w mieście nie przekroczył jeszcze 6 litrów. Przepływomierz ok wymieniłem na orginał, cena jekieś 3 lata temu prawie 880 zł. Na kompie Boscha błędów nie ma i nie było. Obroty ponad 5 tys uzyskuje bez kłopotów. Mam to gdzieś, nie będę patałachom wciskał kasy jak będę przejejazdem przy PHJOWI to wstąpię. Może ktoś wie gdzie mają T4 testbook w pobliży Raciborza to serdecznie proszę o podanie. Pozdrawiam.
Na przeglądzie gówno ich to obchodzi że świeci kontrolka, tak im możesz powiedzieć.
Od 6 lat mam to samo, świeci kontrolka Check Engine, w trasie pali 5 l ropy, w mieście nie przekroczył jeszcze 6 litrów. Przepływomierz ok wymieniłem na orginał, cena jekieś 3 lata temu prawie 880 zł. Na kompie Boscha błędów nie ma i nie było. Obroty ponad 5 tys uzyskuje bez kłopotów. Mam to gdzieś, nie będę patałachom wciskał kasy jak będę przejejazdem przy PHJOWI to wstąpię. Może ktoś wie gdzie mają T4 testbook w pobliży Raciborza to serdecznie proszę o podanie. Pozdrawiam.
Na przeglądzie gówno ich to obchodzi że świeci kontrolka, tak im możesz powiedzieć.
I jest Git.Niech sobie świeci ta kontrolka.Już nie zwracam na to uwagi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum