tak próbowałem jak mówisz ale zawsze jak już dotarłem do momentu kiedy koła zablokowałem , cofnąłem zębatkę tak aby luźno się kręciły koła, dokręcam śrubę przy ręcznym ,zaciągam ręczny ze dwa razy dla próby i z powrotem jest tak jak było uprzednio czyli ręczny blokuje mi koła na ostatnich dwóch ząbkach .
jak zaciągam ręczny na parkingu to mama wrażenie jakby po stronie kierowcy koło chwytało szybciej .
dziękuję za pomoc sprawdzę pierwsze linki.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 26, 2011 11:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
teraz przyszlo mi cos do glowy. Czy zuzyte szczeki hamulca recznego moga powodowac zapalanie sie kontrolki ? Moze tu tkwi problem ze swiecacym recznym?
Naprawa abs z kontrola trakcji to nie taka prosta sprawa.Odkad mam swoje cacko poszukuje pompy,niedawno udalo mi sie kupic ale niestety chyba tez uszkodzona bo wymienilem i dalej nic,a moze tutaj co innego jest skopane. Kiedys na zlocie probowali mnie podlaczyc pod T4 ale nie udalo sie niestety. Niedawno spotkalem sie ze sTERYD em,podlaczyl mnie pod jakis komp i wykazalo ze walniety elektrozawor w tej niby świeżej pompie. Bardzo ciezko jest mi cokolwiek zrobic bo nie mamy w poblizu zadnego pozadnego warsztatu ktory specjalizuje sie w tej marce.Juz dwa razy zostawialem go na kilka dni w roznych warsztatach i ludzie rozkladali rece po kilku dniach odbieralem w takim samym stanie. Chcialbym go wstawic na ile trzeba,zaplacic ile trzeba i cieszyc sie z jazdy dlugi czas,zeby w koncu wszystko dzialalo. Gdzie znalezc takiego lekarza? Takie łatanie po trochu kosztuje duzo wiecej a przede wszystkim cierpliwosci,chociaz i tak przez mysl mi nie przechodzi sprzedaz tego cacka
W moim też kiedyś pokazywalo na T4 uszkodzony elektrozawór w pompie ABS a przyczyna była korozja na stykach tej pompy, po wyczyszczeniu wtyczki kontaktem działa do dziś.
Jak szukasz fachowca to mi przychodzi do głowy tylko Nowe Miasto nad Wartą i PHJOWI
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
korozje na stykach eleminuje bo juz nie raz rozpinalem i psikalem kontaktem.Umowilem sie z elektrykiem-magikiem,powiedzial ze moze uda sie z dwoch zrobic jedna.Tak powiedzial a co z tego wyjdzie? kto to wie.W tym co mam zamontowanypokazuje elektrozawor,w tej drugiej pompie jak tylko wsadze bezpiecznik od razu pracuje caly czas,czyli ma gdzies zwarcie.Moze sie cos uda.Dzieki za rady
a słyszałes o ugnitych stykach? jak elektrolit nakapał na wtyczke to możesz wcale styku nie miec w srodku i o tym nie wiedzieć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No to ja juz tego sam nie sprawdze.Auto juz stalo kilka dni u elektryka samochodowego,ale jest jeden szczegol.Mam dwie pompy.Na kazdej sa inne objawy,wiec wniosek taki ze obwody sa ok,tylko pompy walniete.Jesli bylo by inaczej to na dwoch byly by takie same objawy.Tak mysle
[ Dodano: Wto Mar 27, 2012 20:06 ]
Ponawiam temat z pompa.Kontrolka recznego caly czas swieci po wymianie pompy abs,no i oczywiscie awaria abs.Kiedy jednak wcisne hamulec i z nacisnietym hamulcem odpale samochod kontrolka gasnie,ale kiedy tylko zwolnie pedal hamulca znowu sie zapala.Co to moze byc? Czy pompa zostala zle odpowietrzona?? O co chodzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum