Wysłany: Pon Sty 16, 2012 17:37 [R45] Problem z odpaleniem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam dzisiaj rano mialem problem z odpaleniem auta , w zasadzie nie odpalil . Zapalil i zgasl odrazu , potem juz ani drgnie . Otworzylem maske i sprawdzilem poziom oleju , zaskoczyl mnie jego brak (dużo ponizej minimum) , mam troche mokro , ale nie ma nic na ziemi zadnej plamy . Druga sprawa to to ze mialem zaśniedziałe klemy przy akumulatorze , oczywiscie wymienilem je dzisiaj , ale auto przed wymiana musialem uruchomic na kablach . Uzupełniłem olej i weszło 2 litry . Co moglo byc powodem tego ze nie odpalil rano ? I dlaczego ten brak oleju ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 17:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 13:28
A kiedy ostatnio wcześniej sprawdzałeś jego poziom, kiedy wymieniałeś olej A co do odpalenia, to przyczyn mogło być kilka. Piszesz o klemach- są ważne, ważne również są masy: karoseria, silnik, rozrusznik. I jeszcze kwestia paliwa, może Ci się cofać do zbiornika ( walnięty zawór zwrotny w gruszce ) Przed ponownym odpaleniem, spróbuj podpompować gruszką, aż się zrobi twarda i wtedy odpal. Aha jeszcze jedna, ważna sprawa- czy świece żarowe masz ok
Świece są dobre , dzisiaj palił normalnie . Dizisiaj też nie bylo juz obutku oleju (w ogóle) , a wczoraj bylem 40 km dzisiaj 20 km . Podpompować gruszką czyli ? Olej wymieniałem w kwietniu , a sprawdziałem moze 2 tygodnie temu i nie bylo go full ale tez nie bylo go jakos mało .
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 17:46
A jak z mocą, wszystko jest ok Nie jest zmulony i nie kopci przypadkiem Gruszkę masz zaraz przy filtrze paliwa, takie gumowe, baryłkowate http://allegro.pl/reczna-...2010285432.html
Moc ok wszystko dobrze , ja tak mysle ze to moglo nie odpalic przez zaśniedziałe klemy . ale skad ten ubytek oleju skoro dzisiaj nic nie ubylo od wczoraj jak wlalem
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 18:01
Właśnie dziwne , bo jeżeli miałbyś gdzieś np. dziurę w układzie intrcoolera, albo poszedłby np. wąż olejowy, to na bank byś to i odczuł i zobaczył. Jeździj i kontroluj częściej stan oleju- bo to dziwne bynajmniej.
Mnie tez to dziwi . brak plam z oleju pod autem , przed tym jak nie odpalil i dzisiaj tez . jedynie co to troche jest mokro kolo rozrządu ale nie tak zeby 2 l sie tam wylaly .
Mówisz , że bym odczuł , auto nie odpalilo w poniedziałek a w sobote jezdziło bez problemu zero spadku mocy wszystko grało i nie swiecila sie kontrolka oleju ani nic .
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 18:16
Ale ja miałem na mysli dziurę w IC, np. odczuwalny spadek mocy i kopcenie byś miał, a tak jak piszesz, to mogła być winna klema. Ale olej obserwuj- bo 2l straty, to prawie połowa stanu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum