Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Słuchajcie szukam pomocy bo nie wiem co robić. Od paru dni bardzo ciężko wchodzą mi biegi: 1, 2 i 3. Czasem wejdą bez problemu czasem jakby coś je blokowało. Nie raz 2 podczas zmiany biegów jakby wyskakiwała. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący. Byłem w trasie i nie mogłem przez pare chwil włączyć 1. Żona moja juz się boi jeździć. Pomóżcie mi proszę co to może być, czy skrzynia czy sprzęgło. Olej w skrzyni nowy. Mechanik gadał mi kiedyś żeby zobaczyć co jest ze skrzynią to trzeba rozbierać ją. Muszę to zrobić bo gorzej jak mi stanie kiedyś.
Sorki znalazłem inny post z podobnym tematem. Boję się jedynie tych moich majstrów bo za pewne będą mieli problem z odpowietrzeniem pompki sprzęgła. A tak swoją drogą jaki tam olej idzie? Taki jak do skrzyń ten Texaco Mtf94 czy inny?
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Sty 08, 2012 10:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 09:20
markozalko, a jak wchodzi wsteczny? U mnie, gdy się posypało sprzęgło, 1 i wsteczny mogłem wrzucić dopiero po wyłączeniu silnika. Inne biegi też czasami ciężko wchodziły. Oczywiście nie było tak od początku, problem narastał.
Wsteczny wchodzi bez oporu ale często mam problem ze nie chce wejść więc albo włączam 1 i potem wsteczny a jak to nie pomoże to wyciskam sprzęgło i ponownie wciskam je i wsteczny wchodzi. Kurcze czytam i głupieje; jakieś odpowietrzanie sprzęgła, odpowietrzanie pompki sprzęgła itd. czy to wszystko to jedno i to samo?
Kurcze czytałem te posty o odpowietrzaniu i dolewaniu płynu że już zgłupiałem co mam zrobić czy dolać i odpowietrzyć czy wymienić. Bo chyba żadnej różnicy nie robi to, ewentualnie dłuzej trzeb apompować. A tak przy okazji czy moze być Dot 4 K2 płyn?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 10:41
markozalko, Tobie jako pierwszemu założyłem osobny temat do zadawania pytań na które jest już odpowiedź na forum abyś nie robił bałaganu w tematach. Twoim śladem niebawem kilka innych osób będzie mieć swój temat.
Pozdrawiam
apples
markozalko napisał/a:
Przepraszam bardzo ale tak mam.
Rozumiem i dlatego postanowiłem założyć Tobie osobny temat. Bez urazy. W moim działaniu nie ma żadnej złośliwości. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości i chciał się upewnić pisz w tym temacie.
Bardzo Ci dziękuję Apples za kłopot, obiecuję że był to przedostatni raz :) A tak na marginesie czy taki płyn warto kupować czy nie przepłacać i kupić jaki będzie w sklepie
http://allegro.pl./plyn-h...1994701529.html
O widzisz i tu ci dziękuję. Patrzyłem w różnych sklepach i allegro i tego nie ma. Nie pomyślałem że na stacji może być. A akurat taką mam.
ps. tak na marginesie ale macie ze mną przewgwizdane. Już sobie wyobrażam co myślicie
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 11:09
Ja mam zalany płynem Bendix http://allegro.pl./bendix...2032177689.html układ hamulcowy i wysprzeglania. Taki płyn wlałem ponieważ kupowałem więcej części przez allegro od jednego sprzedawcy i od razu zamówiłem płyn, a taki tylko miał. W innym wypadku samego płynu bym nie kupował.
markozalko napisał/a:
ps. tak na marginesie ale macie ze mną przewgwizdane. Już sobie wyobrażam co myślicie
Sorki ale mam jeszcze pytanie. W jednym poście Boncky pisze żeby najpierw wlewać płyn i go przepompować to wylecą syfy. Jeśli kupię 1 butelkę to mi nie starczy. Czy kupić 1 butelkę jakiegoś Powiedzmy K2 żeby pzrepłukać a potem zalać Shellem?
Sorki ale mam jeszcze pytanie. W jednym poście Boncky pisze żeby najpierw wlewać płyn i go przepompować to wylecą syfy. Jeśli kupię 1 butelkę to mi nie starczy. Czy kupić 1 butelkę jakiegoś Powiedzmy K2 żeby pzrepłukać a potem zalać Shellem?
a ile na tym oszczędzisz? Opłaca się bawić w takie coś? Lepiej mieć więcej dobrego płynu bo może się kiedyś niestety przydać...
No i stało się. Zajechałem na stację Shell po płyn oczywiście nie mieli. Jadąc następnie do pracy przed rondem nie mogłem wrzucić 1. Potem jak wracałem ledwo co wciskałem jakiś bieg. Na zgaszonym silniku biegi spokojnie wchodzą. Przed blokiem stwierdziłem że jakoś dojade jak mi bieg wejdzie do mechanika. Z 5 km jechałem i ruszałem z 2 bo tylko ona mi na postoju weszła. Myślę nie będę go holował przez miasto i w poniedziałek jeszcze. W sumie całe szczęście że to dziś padło. Zostawiłem auto i zobacze jak się spotkam z nimi jutro. Ale szybko coś padło, z godziny na godzinę coraz gorzej jakby płyn uciekł. Mam nadzieję ze nic strasznego.
[ Dodano: Pon Sty 09, 2012 12:49 ]
Okazało się że pompka ciekła. Odpowietrzyli mi i płyn zmienili i na razie jest ok. Pojeżdżę i zobaczę jak coś to pompka do wymiany.
[ Dodano: Sob Sty 14, 2012 09:53 ]
Długo nie najeździłem bo 5 dni i znów to samo. Chyba trzeb akupować nową pompkę
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam prośbę. Zastanawiam się nad pierwszą pozycją na tej fakturze. Może miał ktoś takie coś. To faktura belgijska. Druga pozycja to wysprzęglik bo znalazłem ale zastanawiam się co to może być pierwsze. Dzięki.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Powiedzcie mi proszę jak powinno brać nowe sprzęgło. Znaczy się czy nisko czy wysoko. Wcześniej jak miałem starsze sprzęgło (miało 38 tyś przejechane) brało jak puściłem tylko trochę pedał sprzęgła. Teraz mam nowe National i muszę gdzieś do połowy puścić żeby ruszyć. Od samego początku tak było jak odebrałem tylko auto. Czy tak mam być czy źle złożone coś jest? Nigdy się nad tym nie zastanawiałem aż do dziś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum