Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 18, 2012 22:31   

Może katalizator umarł i teraz cuchnie :wink:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 18, 2012 22:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 18, 2012 22:44   

ADI-mistrzu napisał/a:
Może katalizator umarł i teraz cuchnie :wink:

wg. papierow i licznika dopiero 100 tys przejechane :razz: albo może się przejade na sprawdzenie spalin...
 
 
 
svenson 




Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 15:50   

Podepnę się pod temat.
Dziś rano chciałem pojechać na zajęcia - nie dało rady. Rovee nie chce zapalić (1.4 16V). Poczytałem kilka wątków i spróbuję opisać sytuację:
- paliwa mam według wskaźnika 1/4 baku,
- po przekręceniu kluczyka słychać przez chwilę buczenie (to co zawsze przy przekręceniu kluczyka),
- silnik kręci i przy naciskaniu gazu prawie zaskakuje ale finalnie się nie udaje,
- akumulator ma może z rok, wyjąłem go rano, zagrzałem w mieszkaniu i podłączyłem znowu.

Moje przypuszczenia to silnik krokowy (przy dodawaniu gazu silnik dławi się) ale zastanawia mnie fakt, że po 2-3 krotnym takim podejściu z dociskaniem gazu strasznie spod maski śmierdzi paliwem. Czy to standard czy można podejrzewać nieszczelność w układzie doprowadzającym paliwo do silnika? A jeśli tak to gdzie tych rurek szukać (sorry na prawdę jestem laikiem)? Domyślam się, że to jedna rurka dochodząca od strony kierowcy do "Injection" ale nie mam pewności.
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 21, 2012 16:57   

Sprawdź, czy masz iskrę na świecach, bo paliwo masz podawane.
 
 
 
svenson 




Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 17:06   

No tego to już sam nie sprawdzę :D
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 21, 2012 17:11   

Sam nie, ale w dwie osoby tak. :wink:
 
 
 
svenson 




Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 17:40   

Czy ktoś byłby chętny wpaść na Żoliborz? ;)
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 21, 2012 18:00   

Poproś mamę/tatę/siostrę/brata/kolegę o pomoc. Zorganizuj klucz do świec numer 16. Zdejmij kabel WN ze świecy i wykręć ją. Załóż na nią znowu kabel. Połóż ten zestaw na metalowym elemencie silnika. Wtedy do akcji wkracza pomocnik. Siada za kółkiem i kręci rozrusznikiem. Ty w tym czasie obserwujesz świece. Powinieneś zobaczyć przeskakującą iskrę.
 
 
 
svenson 




Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 45
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 22, 2012 16:32   

A ma ktoś może zdjęcie poglądowe gdzie szukać i jak to wygląda? Bo szukałem w necie i na forum schematów ale coś mi nie wyszło.

Znalazłem
http://www.autocentrum.pl...plonowych-9063/

Tak mnie naszło: można sprawdzić na raz wszystkie świece czy lepiej wykręcać i sprawdzać po kolei?

[ Dodano: Nie Sty 22, 2012 16:32 ]
OK zna ktoś dobry warsztat na Żoliborzu lub w okolicach? Taki, w którym mechanik mi nie powie, że mam pół auta do wymiany?
Nie wiem kto wkręcał te świece ale nie jestem w stanie ich ruszyć. Nie chcę przesadzić z siłą bo ukręcę świecę i będzie jeszcze gorzej.
Podobno jeszcze można sprawdzić świecę dotykając jednym końcem drucika do końcówki świecy i drugim do akumulatora - prawda to?
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 14:47   

Harry napisał/a:
ja mam w swoim dziwny zapach spalin tka jakby benzyny, wiem ze mam do wymiany uszczelkę kolektora ssącego, jak jest zimny i jak sie rozgrzeje to z tylu jak sie stoi to smierdzi ktos ma jakis pomysł ?

Mam podobnie. Spalanie w normie. Ostatnio wyszło średnio 7.6l. Silnik też równo i cicho chodzi. W czym rzecz ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4 98r] problem z odpaleniem
Nihilus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Lis 24, 2009 19:12
Nihilus
Brak nowych postów [R200] Problem z Odpaleniem
michu084 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 37 Czw Sty 14, 2016 21:03
robsson78
Brak nowych postów [R200 2,0 97' SD] - problem z odpaleniem
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 30 Pon Paź 25, 2010 21:09
michallo
Brak nowych postów [r200 sdi] Problem z odpaleniem
DrMambo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Mar 06, 2011 15:24
DrMambo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink