Wysłany: Wto Maj 18, 2010 21:12 [R214] Immobilizer
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Cześć. Mam pytanie następującego typu. Posiadam tylko jeden pilot do auta, natomiast kluczki dwa bo jeden dorobiłem ale mniejsza z tym. Pilot działa jedynie z bardzo bliskiej odległości od auta, powiedzmy max 2 metry. Obawiam się, że jeśli kiedyś przydażyłby mi się z nim problem typu - przestanie działać, to pozostanie mi tylko odblkowanie auta kluczykiem poprzez manualne wprowadzenie kodu i dalszy ciąg naprawy. Czy jest możliwość, żeby bezpiecznie wymienić Immobilizer w roverku? Tak abym miał komplet dwóch nowych pilotów, działających notabene z dalszej odległości i nieco większą pewność, że nic mnie raczej w najbliższej przyszłości w tym względzie przykrego nie spotka..
Albo może jest jakaś możliwość zwiększenia zasięgu działania pilota? Dodam że czasami naprawdę muszę powciskać kilka razy przycisk zanim auto się zamknie/otworzy.
_________________ ...Rusz głową, zanim ruszysz...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lip 19, 2011 15:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 21:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No i stało się.. padła bateria w pilocie, po wymianie na nową za cholere nie da rady zrobić synchronizacji, próbowałem kluczykiem kręcić kod z karty, też nie odblokowuje immo.. odłączanie akumulatora na jakiś czas, powtórne próby - wszystko na nic. Dziś podjechał elektryk samochodowy, siedział 2 godziny z komputerem diagnostycznym (chyba to nie był T4) i poddał się.. czeka mnie chyba laweta do dobrego elektryka z T4, zna ktoś takiego w Legnicy bądź okolicy ? byłbym wdzięczny za pomoc
Co do tego T4 to byłem świadkiem jak koleś odblokował imo bez testbooka....nie wiem jak ale to zrobił ....tutaj coś pisałem o tym http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69908 .
W Legnicy i okolicach chyba nie znajdziesz nikogo z T4.
Może podzwoń po specach od zamków i imo....zaznaczaj że masz Rovera i ktoś może da radę.
Mam pytanie a propo tematu immo, mianowicie miałem ten sam problem co wojzel, więc pojechałem do elektronika. Po pewnym czasie dzwoni do mnie że nic się nie da zrobić tylko go usunąć więc się zgodziłem. Po odbiorze zauważyłem że nie działa mi centralny. Immo i centralny są ze sobą jakoś połączone ?
Tak szczerze mówiąc to nie mam za bardzo pojęcia jak to tam jest zrobione.....ale jeśli jest połączony sterownik zamka z imo to może by trzeba założyć inny sterownik np. coś takiego (najtańszy z allegro ): http://allegro.pl/sterown...1700057534.html
ale niech się wypowie ktoś kto się lepiej na tym zna.
No to mam jeszcze jedno pytanie. Załóżmy że kupiłem ten sterownik : http://allegro.pl/sterown...1700057534.html . Ta wtyczka pod kierownicą jest trochę innego kształtu. Da się to jakoś ze sobą połączyć ? Czy trzeba tą instalacje całą kłaść na nowo ?
Musisz się wpiąć w kabelki ja w skodzie sam tego nie robiłem....pojechałem do elektryka 80zł dałem i wszystko ładnie i piknie działa do tej pory...wiem bo mój brat teraz nią jeździ.
Swoją drogą te piloty są o niebo lepiej wykonane niż te oryginalne....chętnie bym się zamienił
Podepnę się pod stary temat. Problem z immo dopadł i mnie, tzn padł pilot, wymieniałam baterie i po zsynchronizowaniu czasami działał a czasami nie. Mechanik polecił mi wyciąć immo ( koszt 160zł ) więc co najmniej o połowę taniej niż nowy pilot.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum