Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 15:10 [R416Si] Problem z odpaleniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
Witam. Mój problem wygląda tak. W piątek w nocy normalnie odpalił i jeździł. Wczoraj próbowałem go odpalić i nie chce załapać w ogóle. Kreci normalnie cały czas próbuje odpalić ale nie może załapać. Paliwo normalnie dostaje i iskra też jest. Jaka może być tego przyczyna i co najpierw sprawdzać ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 08, 2012 15:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Immobiliser blokuje rozrusznik.
A gdy jest problm z lacznoscia miedzy sterownikiem a centralka alarmu to odcina paliwo a Pazdzioch., napisal ze paliwo dostaje
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 153 Skąd: Klucze
Wysłany: Wto Sty 10, 2012 14:31
Jednak była inna przyczyna. Padł całkowicie silniczek krokowy były tego objawy wcześniej bo szalał na obrotach, jednak po założeniu nowego nadal szaleje i nie wiem co już mam z tym zrobić. Na biegu jałowym ma od 1500 do 3200 obrotów
Jak potrafi podejść do 3tys obrotów to gdzieś zaciąga lewe powietrze, przez otwór silnika krokowego nie jest w stanie pobrać wystarczającej ilości powietrza aby takie obroty złapać.
Pierwsza możliwość to zawieszająca się przepustnica, najłatwiej to sprawdzić w ten sposób, że gdy znowu wejdzie w wyższe obroty, otwieramy maskę i próbujemy domknąć przepustnicę palcem. Jeśli się domknie i obroty spadną to problem znany.
Druga możliwość to faktycznie nieszczelność kolektora. Może brać powietrze między łączeniem kolektora z głowicą. Często zużycie tamtej uszczelki idzie w parze z braniem wody przez samochód.
Powitać. DOŁĄCZĘ SIĘ do tematu. Mianowicie dzisiaj pojechałem do sklepu. Niby nic, wszystko było ok jak zawsze. Wsiadam pod spożywczakiem do auta, odpalam i jadę. Ale po chwili przestał reagować na gaz, dusić się, jakby paliwa brakowało. Zatrzymałem się zgasiłem silnik i już nie chce odpalić. Kręci normalnie, podaje paliwo jak u kolegi ale prędzej bateria padnie niż odpali.
To może być ten krokowiec?? Tyle, że ja nie miałem wcześniej problemów z obrotami.
Wciśnij pedał gazu i spróbuj odpalić, jak odpali to wina krokowca.
Czuje że w co drugim temacie się powtarzam no ale... jak tamten sposób nie zadziała to podmień cewkę zapłonową na jakąś inną, nawet z malucha
jednak po założeniu nowego nadal szaleje i nie wiem co już mam z tym zrobić. Na biegu jałowym ma od 1500 do 3200 obrotów
Sprawdź, czy jest wciśnięty przewód, który dochodzi do kolektora ssącego po jego skrajnej lewej stronie ( od rozrządu) jego poluzowanie ;ub wypadnięcie z gniazda prowadzi do wzrostu obrotów silnika.
[ Dodano: Pon Sty 23, 2012 22:44 ]
turtel84 napisał/a:
po chwili przestał reagować na gaz, dusić się, jakby paliwa brakowało
A masz czystą benzynkę, czy plus LPG Bo jak ten plus - to filterki pozmieniaj, fazy ciekłej i lotnej.
turtel84 napisał/a:
Kręci normalnie, podaje paliwo jak u kolegi ale prędzej bateria padnie niż odpali.
A na pewno miał paliwo na postoju, czy może przód autka był niżej niż tył, czyli z górki przodem Jeśli moje podejrzenia są poprawne, to odpali za pomocą startera, albo linką po około 100 metrach ciągnięcia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum