Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam
Od jakiegos czasu zacząłem mieć problemy z zapalaniem samochodu. Gdy samochód postał dłużej (8/10h) musiałem dość długo pokręcić zanim zaskoczył, a po zaskoczeniu mocno kopcił siwym dymem. Powtórne zapalenie zawsze było bezproblemowe. Tak na zimnym jak i ciepłym silniku.
Wiedziony tematami z forum wymieniłem filtr zwrotny paliwa jednak nic to nie pomogło P
Odwiedziłem znajomego mechanika który zdjął osłonę silnika i stwierdził że przecieka jakaś uszczelka od pompy wtryskowej ..
Moje pytanie brzmi:
Czy ktoś z Was wałkował już ten temat ?
Co to za uszczelka i czy da się ją wymienicpowiedzmy w domowych warunkach ? A najlepiej bez ruszania rozrządu
Czym moze skutkować jeżdżenie w obecnej formie?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
_________________ Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 20:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co to za uszczelka i czy da się ją wymienicpowiedzmy w domowych warunkach ?
no właśnie co to za uszczelka, to nie jest forum jasnowidzów
zależy z którego miejsca leci, najlepiej wyjąć pompę i wymienić całe uszczelnienie, spisz nr pompy i kup komplet uszczelek za około 35zł
Figlaq napisał/a:
Czym moze skutkować jeżdżenie w obecnej formie?
kiepskim odpalaniem bo pompa może się zapowietrzać, no i zwiększonym spalaniem bo ropa cieknie
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Dęblin
Wysłany: Wto Sty 24, 2012 10:52
Figlaq, niedawno przerabiałem to u siebie. Ciekła mi pompa spod tłokorozdzielacza, postanowiłem sam wymienić uszczelkę ale po wymianie nadal ciekło więc oddałem do pompiarza. Za kompletne uszczelnienie pompy zapłaciłem 450 zł.
Problem zniknął.
Nie wiem jak jest w 600 ale w 45 bardzo trudny dostęp miałem, drugi raz nie podjąłbym się sam wymieniać uszczelki. Poza tym podobno jak jedno uszczelnienie zaczyna cieknąć to prawdopodobnie inne w krótkim czasie też zaczną. Polecam oddać do pompiarza, przynajmniej będziesz miał pewność że dobrze zrobi.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Sty 26, 2012 21:07
Figlaq napisał/a:
Co to za uszczelka i czy da się ją wymienicpowiedzmy w domowych warunkach ? A najlepiej bez ruszania rozrządu
Gdyby to bylo takie proste to wymiana by tyle nie kosztowala Szczegolnie, ze jak nie zlozysz wszystkiego idealnie tak samo to moga sie zaczac jaja U mnie cieklo z tylu pompy, bardzo slabo bylo widac. Poswiec latarka i powiedz dokladnie z ktorych miejsc cieknie.
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Czułów k. Krakowa
Wysłany: Pon Sty 30, 2012 13:01
Chwilowo brak czasu na jakieś remonty ale niedługo powinienem dokładniej obadać temat i wtedy dam znać
Co do skrzyni, chodzi całkiem całkiem Na miejskie warunki zmiana jest znacząco na plus, a na trasie jeszcze nie sprawdzałem. Chodzi znacznie ciszej niż poprzednia i biegi wchodzą bez porównania lepiej
_________________ Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę
witam skoro temat juz istnieje dodam swoje 5groszy zlokalizowałem u siebie w roverku 220sd na mechanicznej pompie wyciek w miejscu wskazanym na zdjeciu. teraz pytanie, dam rade to zmienic w przydomowym warsztacie? czy trzeba miec do tego jakis specialistyczny sprzet ? chodzi mi tylko o rozbiorke pompy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum