Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Wiatam...
mam takie 2 male pytania
1. Jaka uszczelka najlepsza pod glowice, jakich firm? (chodzi mi o stary typ wzmacniana, nie chce podwojnej gdyz nie zdala u mnie wg egzaminu) a dokladniej zastanawiam sie nad uszczelka FAI lub ELRING, ktora waszym zdaniem jest lepsza? Elring cena ok 100zl, natomiast FAI ok 120zl ale jest trudno dostepna (przynajmniej u mnie )
2. Jakiego producenta sruby glowicy? mysle nad firma Victor Reinz cena ok 190zl a moze jest cos tanszego a rownie dobrego... co polecacie?
bede wdzieczny za odp:D
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 27, 2012 17:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przeciez ten temat był wałkowany dziesiątki razy do znudzenia i jeszcze troche ...
Przede wszystkim znajdz dobrego mechanika.
I czemu od razu na starcie odrzucasz uszczelki metalowe?
Przeciez ten temat był wałkowany dziesiątki razy do znudzenia i jeszcze troche ...
wiem ze byl walkowany ale mam dylemat czy FAI czy ELRING, chce jak najlepsza wybrac. Szpilki tez chce jakies dobre a nie jakies badziewie... jak robic to raz a dobrze...
A nowego typu dlaczego odrzucam? bo po zalozeniu (glowica planowana 0,15mm, uszczelka Elring) puscila po 50km ta podkladka co jest do niej, co z jednej strony jest czarna a z drugiej szara tak jak by byla poparzona to cos co na nia natrysniete bylo odlazlo Mechannik zalozyl uszczelke bez tej "poparzonej" podkladki zeby nie wpedzac mnie w koszta bo uszczelke jak zareklamowac? ale niestety myslelismy ze wytrzyma ale D... (wiem pisze zeby zakladac z podkladka, myslelismy ze skoro jest cala zalana uszczelniaczem to jest wytrzymalsza niz starego typu wzmacniana) .Teraz mam zamiar zalozyc starego typu wzmacniana tylko nie wiem jakiego producenta i do tego nowe szpilki bo te juz chyba sa w nie najlepszej kondycji.
Czy fai czy elring to ci nie podradze - myślę, że każda dobra wzmacniana Z nowego typu miałem to samo co u ciebie - nie polecam .... Szpilki 180 zl to norma tyle trzeba dać Oczywiście uszczelke odesłałem i bezproblemowo otrzymałem zwrot gotówki Pozdrawiam
Oczywiście uszczelke odesłałem i bezproblemowo otrzymałem zwrot gotówki
oo to i ja chyba tak zrobie w koncu jest "niby" roczna gwarancja na nia 140zl piechota nie chodzi, bede mial na nowa uszczelke wielkie dzieki za podpowiedz z reklamacja
[ Dodano: Pią Sty 27, 2012 22:24 ] wachu990, a dawno robiles ta uszczelke? jakiej firmy ty stosowales? wymieniales szpilki? ile km zrobiles po naprawie? wiem duzo pytan ale jak to ktos madry powiedzial "kto pyta nie bladzi"
Szpilki wymieniłem, uszczelka była elringa wzmacniana, po naprawie już 15tys i wszystko ok, glowicy nie planowałem - jedynie podobny sposób jak użytkownik oprawca "docieranie", przy tym wymieniłem uszczelniacze zaworowe, uszczeniacze wałków, wału i inne po drodze uszczelki...
wachu990, dzieki za szybka odpowiedz
Teraz ja musze uzdrowic swojego R
[ Dodano: Sob Sty 28, 2012 12:18 ]
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi na jedno pytanie, zeby juz nie zakladac nowego tematu
mam problem ze mam strasznie duze cisnienie w ukladzie chlodzenia. Gdy silnik sie zagrzeje poziom plynu sie podnosi i gdy troche silnik popracuje to slychav strzal z korka zbiorniczka wyrownawczego. Chlodnica do polowy zimna dolny waz rowniez Uklad odpowietzrony, korek zbiorniczka wymieniony na ten od poldka, termostat nowy wymieniany razem z uszczelka glowicy. Mechannik mowi ze ta uszczelka (podwojna, czarna) bez tej podkladki, co jest zalozona jest dobra powinna trzymac (chodz nie ma tej podkladki) bo jest cala zalana uszczelniaczem. Jakies propozycje?
Jak dolny wąż zimny, to termostat ci się nie otwiera.
nie no nie mow ze znowy termostat zly kupilem jeden zostal wlozony pojezdzilem pol dnia zaciol sie i nie chcial sie otworzyc, wymontowalem i na reklamacje czekalem ponad tydzien na zwrot kasy bo chcialem teraz z innej firmu "lepszy" i znowu sie nie otwiera?! Booooze co za czesci robia...:
A moze odwrotnie termostat zostal zamontowny, bo podobno w R tak sie da nom ale moze podczas montazu by zauwazyl, ze cos jest nie tak nie wiem trzeba szukac przyczyny do skutku, moze to dlatego ze nie ma tej podkladki pod uszczelka nowego typu, tak jak wzczesniej opisywalem dlaczego nie ma
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Sty 28, 2012 22:19
Dzisiaj wymieniałem u siebie i odwrotnie się nie da, nawet nie obrócisz go o 90 stopni uszczelkę bym wykluczył z tego samego powodu co kolega Leszczu, zimny wąż to wina termostatu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum