Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] problem z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] problem z obrotami
Autor Wiadomość
killcia 




Dołączyła: 28 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 200

  Wysłany: Sob Sty 28, 2012 18:37   [R214] problem z obrotami
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1999

Witam. Postanowiłam napisać bo już pomału dostaję wścieklizny z moim Roverkiem. Chodzi o obroty. Przy naciśniętym sprzęgle jak autko się rozgrzeje podnoszą się ni z gruszki ni z pietruszki od ok 2500-3000 :roll: dopiero po lekkim przegazowaniu spadają do 1100-1200 i nie ma bata , nie chcą niżej spaść. A jak spadną do ok 800 to zaczynają się wahać od 800-1200 , 500-1000 i na koniec gaśnie. Wymieniłam już przepustnicę i silnik krokowy , wszystko podpięte pod komputer było i części widział jako "zainstalowane" ? Do tego kable i świece i nic , rok się z tym męczę a mechanicy rozkładają ręce.
A druga sprawa strasznie dymi, nawet jak temperatura się ustali czy to lato czy zima zawsze widać biały dym. Byłam na analizie spalin i wszystko jest w normie , uszczelka pod głowicą też wporzo.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 28, 2012 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 18:43   

killcia napisał/a:
Wymieniłam już przepustnicę i silnik krokowy

A czyściłaś je przed wymianą ??
Spróbuj jeszcze poluzować lekko linkę gazu przy przepustnicy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
killcia 




Dołączyła: 28 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 18:49   

jejku źle to ujęłam /jak zawsze zresztą/ mechanik mi wymieniał bo wcześniej też tak "głupiał" no i nic to nie dało z tym że po wymianie można go przegazować i tak jakby się wtedy "odwieszał" tylko że po przejechaniu kilkunastu km znów jest to samo.
Linkę też miałam wymienianą i sprzęgło jeśli to ma coś wspólnego.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 18:58   

killcia napisał/a:
Linkę też miałam wymienianą

Nie chodzi o wymianę tylko o poluzowanie linki. :wink:
W tym miejsce pokręcić tym czarnym kwadracikiem w prawą stronę. :wink:

killcia napisał/a:
sprzęgło jeśli to ma coś wspólnego.

Sprzęgło do tego nic niema, ewidentnie wina stoi albo po przepustnicy, albo krokowcu. :wink: Albo jeszcze po TPS.
A przepustnicę jaka teraz masz ?? Metalową czy plastikową ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
killcia 




Dołączyła: 28 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 19:09   

przepustnica metalowa i strasznie ciężko mi ją było dostać
kurcze ja bym wolała moich łapek tam nie pchać bo jak ja w nim pokręcę to pewnie "zeświruje" jeszcze bardziej :roll:
w poniedziałek podjadę jeszcze do mojego mechanika i powiem o co kaman , może w końcu go coś oświeci, a póki co pomęczę go te dwa dni :(
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 19:13   

Cytat:
przepustnica metalowa i strasznie ciężko mi ją było dostać

Przepustnice metalowe do naszych k-series są dostępne bez problemu. :wink:
killcia napisał/a:
kurcze ja bym wolała moich łapek tam nie pchać bo jak ja w nim pokręcę to pewnie "zeświruje" jeszcze bardziej :roll:
w poniedziałek podjadę jeszcze do mojego mechanika i powiem o co kaman , może w końcu go coś oświeci, a póki co pomęczę go te dwa dni :(

Popatrz w tym temacie odnośnie spotów lokalnych, może w twojej okolicy gdzieś taki się odbywa. Na pewno koledzy by pomogli. :wink:
http://forum.roverki.eu/viewforum.php?f=14
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 19:16   

jeżeli przepustnica była czyszczona i krokowiec to ja bym odpuścił, bardzije bym się skupił na czujniku temperatury silnika, czujnikiem temperatury powietrza w kolektorze ssącym.
Co do dymienia na biało
płyn ubywa czy nie? jeżeli tak to padła CI uszczelka kolektora ssącego
Co do falowania obrotami jeszcze mi do łowy przychodzi sonda lambda . Złe wartości podaje do komputera
Albo jeszcze mogą być uszkodzone przewody od podciśnienia

Ta pod komputer jak niektórzy podpinają to tylko patrzą" o nie ma błędów, powinno być ok" a idiota nie spojrzy na to co pokazują czujniki
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 19:23   

Harry napisał/a:
czujnikiem temperatury powietrza w kolektorze ssącym.

Harry, to jest wersja 8V. :wink:
Harry napisał/a:
płyn ubywa czy nie? jeżeli tak to padła CI uszczelka kolektora ssącego

W 8V nie spotkałem jeszcze, aby komuś ta uszczelka padła. :wink:
A co do dymku to bym obstawiał parę wodną. Nie wiem jak ciebie killcia, ale u mnie w wydechu dużo wody się zbiera i nawet latem potrafi lekko kopcić na biało. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 20:03   

fakt nie spojrzałem :wink:
 
 
 
killcia 




Dołączyła: 28 Sty 2012
Posty: 61
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 28, 2012 21:32   

też mi mówili że to para więc mam kilka małych otworków w rurze wydechowej , strasznie dużo jej "wykapało" podczas wiercenia a mimo to nadal dymi :(
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Sty 28, 2012 22:23   

To kopcenie to chyba normalne , mi już się skończyły wymówki na to co to może być :mrgreen:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 29, 2012 13:21   

killcia, nie przejmuj się tym dymieniem, masz poważniejszy problem. :wink:
killcia napisał/a:
w poniedziałek podjadę jeszcze do mojego mechanika

Jeżeli to ten sam co kazał ci wymienić sprzęgło, bo obroty się zacinały, to odpuść go sobie. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 1.4Si 96r] problem z obrotami
deny Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Maj 28, 2009 18:38
deny
Brak nowych postów [R214 SI 98r.] Problem z obrotami
groudon7 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sob Lip 25, 2009 02:08
xkrzychux
Brak nowych postów [R214 1.4i 98r] Problem z obrotami
edi.1983 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Sie 13, 2009 15:05
edi.1983
Brak nowych postów [R214] Problem z Obrotami
Tadzik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sro Kwi 06, 2011 13:12
leszek95b
Brak nowych postów [r214]problem z obrotami
ryba1947 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 12, 2012 21:26
mictlan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink