Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Sty 01, 2012 20:21 [Rover 416] problem z wiatrakiem przy chłodnicy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam serdecznie! Posiadam roverka 400 99r. benzyna 1,6 rano lub gdy jest zimny silnik po uruchomieniu samochodu po 15 sekundach włącza się sam wiatrak chłodnicy chodzi przez kilka sekund i się sam wyłącza i sannie zaczyna nie równo pracować obroty skaczą. Jeśli jest ciepły silnik wszystko jest ok pracuje jak ta lala. Czy to jest związane z jakimś czujnikiem temperatury a jak tak to którym i gdzie się znajduje , czy też może to być zakłócenia pracy od klimy. chociaż teraz jest nie używana
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Sty 01, 2012 20:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 01, 2012 20:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, to wina czujnika temperatury. Kup taki: http://www.czescidoaut.pl...P+1.830.248.htm i go wymień. Znajdziesz go na kolanku wychodzącym z prawej strony silnika (stojąc przed samochodem).
mam pytanko bo mam problem ze nie wlacza mi sie wiatrak przy chlodnicy zdejmuje kostke od czujnika i tez bez zmian wiatrak sprawdzilem dziala co to moze byc ze niedziala?????? prosze o pilna odpowiedz:P
bogi914,
Który czujnik odczepiałeś? Bo może ten od wskaźnika, a nie od wentylatora... Jeśli jednak sprawdziłeś ten co trzeba, to możesz sprawdzić kabelki (może jest gdzieś przerwany) oraz bezpieczniki.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 08:49 Słabe Grzanie
Witam ponownie! Bardzo dziękuje za pomoc czujnik faktycznie był uszkodzony wymieniłem i wszystko jest już ok ale mam inne pytanie który to czujnik temperatury wskaźnika na desce bo dosyć szybko mi pojawia się że jest temperatura ok a leci zimne powietrze dopiero po jakimś czasie leci coraz cieplejsze ale szału nie ma jak jadę to jest w miarę dobrze chociaż na dworzu jest ciepło ale jak stoje to leci chłodniejsze powietrze niż jak jadę nadmieniam że płyn był wymieniany i w tam tym roku był wymieniany termostat chyba że się zacina ten nowy był dolewany płyn do uszczelniania chłodnicy bo miedzy skrzynią a silnikiem gdzieś ciekło ale już był wymieniony na nowy i przepłukany układ chłodzenia
Znajduje się w tym samym kolanku co czujnik temperatury odpowiedzialny za wskazania dla ECU, tylko że pod spodem.
Ale to nie będzie wina czujnika, tylko moim zdaniem nagrzewnicy która jest zapchana tym środkiem uszczelniającym który stosowałeś do uszczelnienie układ chłodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum