Nie czekalem na odpowiedz i pojechalem do goscia, ktory mnie wpinal w komputer. Najlepsze czego nie pisalem ze spece z bosch servis byli tak zalamani tym autemze sami powiedzieli mi gdzie jest gosc ktory naprawia rovery i zeby do niego jechac. Opowiedzialem ze po naprawie zero poprawy i poprosilem o sprawdzzenie tego czujnika i okazalo sie ze ta koncowka z zielonym oringiem byla strasznie zmolestowana jakby ktos to w imadle mocowal. Wiec poszedl inny czujnik i kurde nie to auto pali od strzala nie przerywa. W koncu tak jak ma byc.
Dziekuje slicznie za pomoc wszystkim i dziekuje panu ktory mnie przyjal na naprawe po godzinach. Teraz wiem gdzie pojade z roverem.
Jeszcze raz sliczne dzieki za pomoc. I szacun za wiedze.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 31, 2012 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rozebrałem auto sprawdziłem wszytko niby ok skręciłem i teraz widzę ze zaciąga powietrze zawór zwrotny pompy paliwa zdjęcie niżej. Myślicie ze to mogło być przyczyną?.
Po wymontowaniu pompy paliwa tej pod maską, stwierdziłem ze może zobaczę jak podaje ta pompa z baku, przekręciłem kluczyk w pozycje 2 paliwo leciało delikatnym strumieniem przez chwile po chwili przestało. Moje pytanie czy ta pompa w baku ma tak działać ?.
bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Bylem wlasnie w Pilznie. Dzis dla sprawdzenia nie wjezdzalem do garazu. W nocy bylo minus 18 i dzis rano zapalil za pierwszym razem bez najmniejszych problemow. Jeszcze raz dziekuje za pomoc i za sugestie.
A tak poza tym to w sumie nie mam sie z czego cieszyc bo samochod chyba ma dziwna historie. Wg kompa przebieg jest w milach (pokazuje w km), zaprogramowany na rynek angielski (czyzby przekladany), w wyposazeniu powinien miec komtrole trakcji, tempomat, czujniki parkowania a nie ma nic po tempomacie zostaly tylko przyciski w kierownicy. Calkowicie wyciety system srs (napinacze sa sciagniete) a kable od nich polutowane z jakimis innymi chyba po to zeby kontrolka nie swiecila. Halogeny w aucie sa ale nie ma wiazki do halogenow i modul swiatel tez bez wlacznika (pomimo ze wg kompa model z halogenami) i co najdziwniejsze przelacznik szyb dziala na odwrot przycisk zewnetrzy otwiera szybe pasazera zamiast kierowcy i na odwrot. Mam go juz 4 lata i to pierwszy problem jaki mialem. Przy okazji dowiedzialem sie wiecej o tym aucie. Przepraszam ze sie tak rozpisalem nie na temat.
U mnie ten problem zaczął się od początku mrozów. Dziś odpalałem 15 minut, odpalił i w drodze po 5 km zgasł. Odpalił po paru próbach i wszystko już było ok ale nie palił jak wcześniej - kręcił 2-3 sekundy i dopiero odpalał.
Miałem poniżej pół zbiornika paliwa. Wlałem środek Xeramic i zatankowałem do pełna. od tego momentu zrobiłem ok 100km i pomimo postoju 4 godzin na minus 18 pali zdecydowanie lepiej. Możliwe, że pomoże bez ingerowania w czujnik
Wymieniłem zawór zwrotny i się poprawiło, stary był nieszczelny i zaciągał powietrze (podczas sprawdzania rozpadł się więc zamieszczę foto co znalazłem w środku).
Na forum bmw wyczytałem ze to mogło powodować odpłynięcie całego paliwa do baku a gdy chciałem rano odpalić to wężyki musiały zapełnić się paliwem i wytworzyć odpowiednie ciśnienie do rozruchu samochodu. Więc dlatego kręciłem po kilka razy bez żadnego efektu.
Dzięki za wszystkie porady i poświęcony czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum