Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam forumowiczów.
Zgłaszam się z takim pytaniem.
Jaki kształt wtyczki i ile pinów mają silniczki od przednich wycieraczek w waszych R45?
U mnie jest to 6-pinowa wtyczka prostokątna, z której wychodzi chyba 5 przewodów.
Na Allegro kupiłem silniczek, który miał pasować do modeli ROVER 25 45 200 214 400 414.
Upewniłem się telefonicznie, że to na pewno do wersji kontynentalnej a nie UK i zamówiłem. Silniczek doszedł szybko lecz niestety ma trapezową wtyczkę o 5 pinach.
Sprzedawca twierdzi, że wszystkie silniczki u niego mają złącze trapezowe 5-pinowe i są wyciągane z włoskich Roverków. Twierdzi, że w swoim Roverze 45 wymieniał i miał wtyczkę trapezową.
Rave twierdzi, że R45 ma wtyczkę prostokątną 6-pin. Natomiast wtyczkę trapezową ma Rover 600. Również numer na silniczku Valeo 535 46 602 + google wskazują, że jest to silniczek do 600.
Ja mam nietypowego Rovera czy on? A może były w R45 różne wtyczki? Znacie jakąś zasadę to opisującą?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 25, 2012 17:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A może ktoś z forumowiczów ma niedrogo do sprzedania taki do R45 silniczek? Może ktoś naprawia i przyjmie stary w rozliczeniu? Stary silnik od 4 lat jak jeżdżę tym autem hałasował, a kilka dni temu padł - wycieraczki po pokonaniu może z 20-30 stopni stają a silniczek warczy głośno - jak się je popchnie to idą dalej, wracają i powtórka jak wyżej.
Czytałem że ludziska takie usterki naprawiają ale ja nie dam rady
W tej sytuacji proszę o pomoc. Ponieważ jestem podejrzliwy po zakupie niewłaściwego silniczka proszę o pomoc w rozpoznaniu. Zdjęcia podesłał mi sprzedawca z Allegro - na aukcji nie było zdjęć.
oraz
Czy na powyższych zdjęciach widnieje silniczek wycieraczek przednich do Rovera 45?
Niestety silnik może i ten ale wtyczka nie taka Dopiero teraz sobie ściągnąłem Rave do 400 i widzę, że w 400 i 45 są różne wtyczki. W 400 trapezowa, 5-pin, w 45 prostokątna 6-pin Już teraz koszty przesyłek i odsyłek znacznie przewyższyły to co miałem oszczędzić kupując na Allegro
To już nic nie rozumiem, na zdjęciu, które pokazałeś jest wtyczka prostokątna i powinna pasować, sam zamawiałem i silniczek był na aukcji opisany, że pasuje do R 45/400/zs, zmieniłem bez problemu
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003625
Może tak zdjęcie wyszło, że nie widać, że wtyczka jest trapezowa. Ale to dokładnie ten przedmiot dostałem i wtyczka trapez
Pytanie mam teraz takie - czy te wtyczki są elektrycznie zgodne? Czy silniczek od 400 mogę zamontować w 45 łącząc kable ?
Czy kolorystyka kabli w 400 i 45 jest taka sama i te same przewody są tak samo oznaczone?
Pytanie mam teraz takie - czy te wtyczki są elektrycznie zgodne? Czy silniczek od 400 mogę zamontować w 45 łącząc kable ?
Czy kolorystyka kabli w 400 i 45 jest taka sama i te same przewody są tak samo oznaczone?
A tego to niestety nie wiem
Doszukałem się, że wtyczki trapezowe były w R400 do 99r, od 2000r do R400/45/Zs prostokątne, więc pewnie trafiłeś na starsze silniczki.
Panowie a orientuje się ktoś czy da się od hondy civic v przełączyć kabelki na wtyczkę prostokątną do R45? tam jest trapezowa - uciąć kabelki i kolorami połączyć..
Skoro nie wiecie to Wam powiem Kupiłem cały mechanizm od hondy civic 96' albo 94' - otwory mechanizmu do zamocowania są takie same (sam silniczek się różni jeśli chodzi o mocowanie dlatego cały mechanizm). Odciąłem również wtyczke od civica bo jest trapezowa a kabelki kolorami ładnie pasują i nie da się pomylić zamieniając wtyczke roverka. Całość mechanizm z silniczkiem do civica u mnie na szrocie 40zł a nie jak na allegro do roverów45 100. Pozdrawiam
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
Pisałem kiedyś w innym temacie o problemie z silniczkiem wycieraczek. Problem rozwiązany poprzez zakup używanego silniczka
Ale... Swój chcę "odremontować" i zostawić w razie czego. W związku z tym wziąłem się za rozbiórkę. U mnie trzeba było rozwiercić pięć nitów (nie trzy, jak było podawane w różnych miejscach, odnośnie R 400). Widoki mechanizmu na fotkach. Czy ta blaszka "parkowania" to jest to coś widoczne na fotce nr 3 pod tym plastikowym kółkiem? I pytanie zasadnicze - jak zdjąć to plastikowe kółko? Jak podważam, to chodzi sprężyście na boki, ale nie wychodzi. Nie chcę brać na siłę, żeby czegoś nie urwać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum