Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wskaźnik ładowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wskaźnik ładowania
Autor Wiadomość
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 21:56   

kolo pasowe i sie pali alternator?Ze niby ma duze obciazenie ? Dlaczego tak sadzisz seniorA?

[ Dodano: Sob Sty 14, 2012 21:56 ]
Alternator ma 18 miesiecy wiec jakie lozyska by byly walniete? Chyba by piszczalo.Sam zreszta nie wiem.Zastanawiam sie czy kupic uzywany czy tym razem nowy i bylby spokoj na dluzszy czas.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 14, 2012 21:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 22:49   

dzwon wiec do tych co ci sprzedali ten szajs i sie ich zapytaj co ci padlo wrozkami nie jestesmy :lol:
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 23:09   

po 18 miesiacach to wiesz czym moge sobie zadzwonic. Dzieki serdeczne za rade.Takich rad nie potrzebuje
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 23:25   

w moim przypadku w Megane , jak zaśmierdziało wyłączyłem silnik i po ostudzeniu ponownie go uruchomiłem na kilkanaście sekund . Rolka była tak gorąca , że nie dało się dotknąć.Alternator się nie spalił, padła rolka ( sprzęgiełko).
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Sob Sty 14, 2012 23:34   

dzieki . Jutro zobacze ale juz na srode umowiony jestem z elektronikiem samochodowym.Poradzil mi bym odlaczyl alternator by nic gorszego sie nie stalo. Za pierwszym razem przy takich objawach w pore nie odlaczylem i spalil sie calkowicie.Teraz mowi ze moze uda sie cos uratowac.Chyba warto kupic nowy
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Sty 15, 2012 11:38   

grota10 napisał/a:
Chyba warto kupic nowy
Moim zdaniem, najlepszym wyjściem jest kupno alternatora profesjonalnie regenerowanego. Regenerowany potrafi być nawet lepszy od nowego, ( fachowcy eliminują wady fabryczne ) czy zamiennika i dużo tańszy.
Taką regeneracją zajmuje się np. P. Dawid Święciński w Białymstoku , F-ma BS Alternatory Rozruszniki. Tel. 509 460 899.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Nie Sty 15, 2012 12:02   

Dzieki seniorA za telefon,jutro zadzwonie i dowiem sie jakie ma ceny. W moim aucie tez byl regenerowany,kupiony z firmy ktora sie tym zajmuje.Jestem ze szczecina,nie wiem gdzie sklep w ktorym kupilem sie zaopatruje.Niestety pierwszy ktory od nich kupilem wytrzymal 30 min.i polegl.Wymienili mi na drugi i wytrzymal 18 miesiecy.Wydaje sie mi ze tez za malo. Czy u tego pana do ktorego dales mi telefon ktos kupowal juz alternator i jest zadowolony? Slyszales o kims takim?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Sty 15, 2012 13:13   

To jest duża firma , nawet rekomendowana przez Auto-Świat (poradnik 10/2010), mają stronę http://www.bs-com.pl/ , wpisz do wyszukiwarki '' BS Alternatory Rozruszniki"
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Pon Sty 16, 2012 15:43   

seniorA super firma.Dzwonilem do nich cena 400zl.U mnie od 640-685zl.Ale juz mi nie potrzebny.Wzialem dzis miernik by pomierzyc parametry,mialem tez zamiar spisac numery i kiedy tak zagladalemokazalo sie ze pod alternatorem lezy wielki francuz.Wczesniej dwa dni temu walczylem z zamkiem drzwi,polozylem klucz na silniku,odpalilem i klucz spadl.Zaklinowal sie miedzy pokrywa silnika a alternatorem no i sie zaczelo kopcic.Na szczescie w pore zareagowalem hehe.Pomiar wynosi: wylaczony silnik 12V
wlaczony silnik ok14
pod obciazeniem ok13,5V
To chyba sie nic nie stalo?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Sty 16, 2012 15:58   

grota10 napisał/a:
To chyba sie nic nie stalo?
może ucierpiał tylko pasek napędowy.Jak w megance zablokowało sprzęgiełko , to zaśmierdział pasek, który na wszelki wypadek wymieniłem.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 15:28   

Witam.
I mnie dopadła wczoraj awaria ładowania.Po drodze powrotnej z pracy,ok.11 km,zatrzymałem się pod sklepem pod domem,za 5 min.jak wróciłem i zapaliłem silnik to zaświeciła na stałe kontrolka aku.
Zrobiłem test ładowania na komputerze pokł. i wyszedł tak:
wylaczony-11,4-11,5
wlaczony -11,2
wlaczony ze światłami mijania-11,0
gaz do 2,5tys/obr-11,0-11,2
Pewnie szczotki?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Lut 03, 2012 16:29   

MiReK napisał/a:
Pewnie szczotki?
czyli ładowania niemasz ,mnie tez dopadło to ostatnio tylko ze kontrolka zapalała sie i gasła ,okazało sie ze szczotki krótkie i jeden pierscień wytarty , naprawa 70 zł z łożyskami
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 05, 2012 14:35   

Chciałem teraz go odpalić żeby sprzwdzić czy dalej świeci kontrolka ładowania,ale niestety już w ogóle nie chce nawet zakręcić rozrusznik(nie słychać go przy przekręceniu kluczyka)ale nie ma też tego charekterystycznego cykania podczas próby odpalenia kiedy aku jest rozładowane.Poziom naładowania na komp.pokł.wkazuje 10.4. Czy to narmalne,czy padł też rozrusznik?
Chyba że jest tak w R75,że jak spada napięcie na akumulatorze podczas próby odpalenia to odcina rozrusznik?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lut 05, 2012 14:44   

Cytat:
jest tak w R75,że jak spada napięcie na akumulatorze podczas próby odpalenia to odcina rozrusznik?
_________________
tak jest
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 05, 2012 14:50   

Dodam tylko że zanim padł alternator,to przedtem przy dobrym ładowaniu i minusowej temp,odpalanie czasami też wyglądało tak że musiałem kilka razy przekręcić kluczykiem w stacyjce żeby rozrusznik zakręcił.Chyba jutro przy odkręcaniu alternatora warto podpowiedzieć mechanikowi żeby sprawdził automat rozrusznika?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Klima, wskaźnik paliwa, wskaźnik temperatury, lust
lloydik Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Gru 20, 2007 17:43
thef
Brak nowych postów [R75] Kontrolka ładowania
kontrolka ładowania
Nodi Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Kwi 19, 2011 08:26
Nodi
Brak nowych postów [R75] Kontrolka ładowania aku.
mariose Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Gru 16, 2008 23:53
mariose
Brak nowych postów [R 75 ]kontrolka ładowania
Pitek Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Mar 06, 2013 19:15
Pitek
Brak nowych postów [R75] Prawidłowe napięcie ładowania
ralbrecht Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Sty 24, 2013 12:07
urzendnik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink