Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Gru 14, 2011 21:37
są zestawy , do wywalania urwanych świeć , w IC cena waha się od 180- do 300 , za podstawowy sprzęt, druga sprawa świece w m47 trzeba wywalać na maxi rozgrzanym silniku, niestety głowica alu + świeczki to bardzo złe rozwiązanie nie tylko w roverku,.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 16:54
a ja właśnie jestem po zabiegu, od 3 lat miałem wszystkie świece spalone ale ostatnie mrozy skłoniły mnie do wymiany,odkręcałem na dobrze dogrzanym silniku jak polecił PHJOWI i wszystkie wyszły niczym z benzyniaka
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 19:25
nie nic nie świeciło,kontrolka świec nawet gasła normalnie(był tylko błąd po podłonczeniu pod kompa P3505-system podgrzewania wstępnego)...no w te mrozy poniżej -20 już miał ciężko a tak do -15 całkiem w miare, sprawdziłem dla pewności te stare na prostowniku i zimne trupy... nowe w moment czerwone czekam do jutra i sprawdze ale raczej powinna być poprawa przy odpalaniu rano
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
gwinty nie zaszkodzi posmarować jakimś smarem, ale najlepiej jest nowe świece zakręcać kluczem dynamometrycznym z odpowiednim dociągiem, wtedy ma być pewność, że nie będzie zakręcona z luźno i sadza nie będzie dostawać się w gwint i nie za mocno, aby nie przekręcić gwintu
Po dwu dniowych bojach dwie świece wykręcone w całości i wyjęte dwie urwane końcówki świec. Dwie świece które były jeszcze całe wykręcałem chyba z 2h. Psikałem na nie odrdzewiaczem i wykręcałem bardzo delikatnie - prawo/lewo, prawo/lewo, i tak w kółko - aż wyszły same. Po odkręceniu nie można ciągnąć świec do góry na siłę ponieważ osłona żarnika nadal siedzi w głowicy i tam się najszczęśliwiej blokuje...
apples, patent jest pierwsza klasa, mialem dokladnie taki sam przypadek, u mnie zostala swieca nr 1. Oczywiscie zadzwonilem do serwisu boscha w bielsku - auto trzeba zostawic na caly dzien koszt 450pln jesli nic do srodka nie wpadnie, jezeli wpadnie to panowie odrazu zrobia glowice ... jakos nie ufam takim gadka. Wrocilem do Twojego patentu troszke go modyfikujac razem z mechanikiem
- wkret 4 plus pret i nakretki + spawarka - taki maly mlotek bezwladnosciowy, kilka pukniec i poszlo...30min i kupa stowek w kieszeni. po calym zabiegu kilka obrotow rozrusznika, zeby przedmuchac otwor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum