Zauważyłem że dużo wypowiedzi na temat rover-ków na różnych forach jest od ludzi którzy raz w życiu widziało te auta na oczy. Dlatego wole pytać osób które użytkują te piękne autka.
0l0 - duży był koszt tych napraw (wysprzęglik, alternator, lejące wtryski) w porównaniu do innych marek?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 21:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pierwsze co rzuca mi się w oczy w tym czarnym to obszywane siedzenie kierowcy a raczej wymieniony dół fotela od innego. i wytarta kierownica. 300tys km trzeba liczyc.
Akurat tu nie widać nic dziwnego. Fotele w poliftowych R takie są w standardzie. Kierownica nie wydaje sie wytarta albo ja tego nie widzę. Foty trochę słabej rozdzielczości.
dlaczego skóra na fotelu kierowcy ma inny odcień? dlaczego fotel kierowcy jest w o wiele lepszym stanie niż pasażera?
0l0 - duży był koszt tych napraw (wysprzęglik, alternator, lejące wtryski) w porównaniu do innych marek?
Zajrzyj do mojego garażu w profilu. Tam wszystko jest wyszczególnione.
największy koszt naprawy jak dla mnie to był w renault clio dci ,jak przy przebiegu 45tys km padły wtryski. nikt nie chciał tego robić bo nikt nie dawał gwarancji na to. było to 4/5 lata temu a koszt naprawy oscylował od 7000zł wzwyż. samochód ,który miał byc oszczędny stał się tak drogi w utrzymaniu że taniej było by jeździć większym samochodem z dużym silnikiem benzynowym. W roverze z silnikiem k16 może się zdarzyć conajwyżej HGF, który kosztuje napewno mniej niż np wymiana/regeneracja pompy wtryskowej w dieslu. a reszta to naprawdę drobnostki [czujnik położenia wału, silniczek krokowy], które samemu mozna przy tym silniku naprawić bez użycia komputerów itp.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 17:04
polofix napisał/a:
który kosztuje napewno mniej niż np wymiana/regeneracja pompy wtryskowej w dieslu.
naprawa hgf w zakresie 300zł??? jak piszesz o wymianach pomp to zaznacz w którym aucie bo do CDT kupiłem za 250zł pompe bo gościowi sie niechciało zaworka z niej wykręcić
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Na razie dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jak będę miał coś konkretnego na oku to napewno dam znać. Mam znajomego u naszych zachodnich sąsiadów może uda mi się coś sprowadzić.
Witam,przymierzam sie nad kupnem roverka tego srebrnego co mowa o nim na początku wypowiedzi. Co o nim myslicie?, wersja to troche golasowata bo nie ma klimatronika ani halogenow no i te korby na szyby z tylu.. ale zbytnio mi to nie przeskadza. Rozmawialem dzisiaj z tym gosciem,to mowil ze tylny blotnik jest zarysowany no i przedni. Wybieram sie ogladac te auto, czy jest ktos z okolic Lublina kto by mogl ocenic swoim okiem czy warte jest tych pieniedzy te auto?. Jak myslicie?..
Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. (pokora przede wszystkim)
Czy ktos cos wie na temat limitowanych wersji R 75 na 100 lecie firmy Rover?
Mam taki egzempalarz z plakietka nr 37 ze 100 na 100 th Anniversary.
Na prawym blotniku tez jest plakietka 100 th Anniversary.
auto z 2005 r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum