Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45/MG ZS] tłumik końcowy DIESEL
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45/MG ZS] tłumik końcowy DIESEL
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 10:56   [R45/MG ZS] tłumik końcowy DIESEL
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Hej!
mam prośbę do posiadaczy R45/MG ZS z silnikiem Diesla. Chodzi mi o wymiary końcowego tłumika. A konkretnie:

1) średnica rury na wejściu do tłumika?
2) czy rura wejsciowa i wyjsciowa, są w jednej linii?
3) czy jest roznica w tłumikach sedan/hatch? bo widzialem na allllegro 2 rodzaje..

Pozdrawiam!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 08, 2012 10:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 11:58   

Markzo napisał/a:
1) średnica rury na wejściu do tłumika?
ok. 58mm
Markzo napisał/a:
3) czy jest roznica w tłumikach sedan/hatch? bo widzialem na allllegro 2 rodzaje..
tłumik do sedana od tłumika do hatchbacka różni się jedynie długością rury wychodzącej z tłumika. Reszta jest taka sama. Ja w swoim R400SDi sedan mam właśnie wstawiony tłumik od hatchbacka. Musiałem tylko przyspawać końcówkę od starego tłumika i to wszystko.

[ Dodano: Sro Lut 08, 2012 11:58 ]
Cytat:
2) czy rura wejsciowa i wyjsciowa, są w jednej linii?
nie, nie są w jednej linii.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 17:50   

Markzo, Jest na tym cały temat :wink: Przelotowy tłumik w Dieslu tam są wymiary :wink: Wejście ma jakieś 59mm ale w jednej linii nie jest, poszukaj moje tematu tm sa nawet fotki jak on w środku wygląda :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 19:18   

Markzo, koncowy w 2.5 a dieslu się różni. miedzy innymi wieszakami i kształtem puszki ale srednica dolotu i wylotu jest jeśli dobrze pamietam identyczna
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
demin 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 178
Skąd: Nowy Dwór Maz.

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 20:07   

http://polmostrow.pl/katalog.html Na tej stronce masz obrazkowo podane jak to wygląda, ja kupiłem ich tłumik końcowy do R25 (na Allegro od Dertomi30), dzisiaj zakładałem i pasuje jak oryginał ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 08, 2012 23:38   

Remigiusz napisał/a:
Markzo, Jest na tym cały temat Przelotowy tłumik w Dieslu tam są wymiary Wejście ma jakieś 59mm ale w jednej linii nie jest, poszukaj moje tematu tm sa nawet fotki jak on w środku wygląda

szukam jakiegoś komorowego tłumika do siebie, bo teraz mam przelot i jest za luźny :)

borek88 napisał/a:
Markzo, koncowy w 2.5 a dieslu się różni. miedzy innymi wieszakami i kształtem puszki ale srednica dolotu i wylotu jest jeśli dobrze pamietam identyczna

mocowania i tak już teraz mam nieseryjne, bo mam zupełnie inny wydech ;) srednice na bank są inne, bo z ZS180 ma na wejsciu 49mm.

demin napisał/a:
http://polmostrow.pl/katalog.html Na tej stronce masz obrazkowo podane jak to wygląda, ja kupiłem ich tłumik końcowy do R25 (na Allegro od Dertomi30), dzisiaj zakładałem i pasuje jak oryginał

wlasnie obczailem, ze to czego szukam to najprawdopodobniej tłumik z R200/25/ZR 2.0D - na wejsciu bedzie mial pewnie tez ~60mm a wlot/wylot na srodku, w jednej linii :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 06:09   

Markzo napisał/a:
srednice na bank są inne, bo z ZS180 ma na wejsciu 49mm.
ale na wyjściu musi być to samo bo przespawywałem końcówkę od 180
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 09, 2012 08:37   

wyjscie mi nic nie daje :) wstepnie bedzie tlumik z 200/25/zr, bo wyglada na to, ze spasuje :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 04, 2014 18:00   

Pozwole sobie odkopac stary temat, co by niepotrzebnie nie zakladac nowego.
Jak to w koncu jest z tym tlumiekiem koncowym do diesla w R45? Mozna do hatchbacka brac od sedana, czy nie? Bo z tego co widze, to do hatchbacka jest chyba nie do dostania, a facet w sklepie patrzac na katalog stwierdzil, ze troche sie roznia, mowil cos ze jeden jest na przykrecany do rury srodkowej na 3 sruby, a drugi na 4.
Ale patrze w katalog na stronie Polmostrowa i wychodzi na, ze chyba nie jest to prawda, aczkolwiek ciezko stwierdzic z cala pewnoscia czy od sedana podejdzie, bo nie ma nawet pogladowego rysunku do hatchbacka, a w calym ukladzie wydechowym wszystkie elementy maja te same nr w przypadku sedana i hatchbacka, poza wlasnie tlumikiem koncowym.

Moglby ktos rozwiac moje watpliwosci?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 04, 2014 18:19   

Tłumiki różnią się tylko długością rury końcowej. Ta od sedana jest dłuższa, więc zakładając go do hatchbacka będzie bardziej wystawać. Można ją wtedy np. przyciąć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 04, 2014 20:57   

Super, dzieki! I tak bym ja pewnie przycial, zeby zalozyc jakas sensowna koncowke ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] tłumik końcowy
kojot1970 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Sob Sty 05, 2013 21:01
tronsek
Brak nowych postów [MG ZS/R45] Tłumik końcowy - co pasuje
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pią Paź 09, 2020 11:57
Jacek176
Brak nowych postów [R45] tłumik końcowy 1.8 Hattchback
reeadon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Wrz 02, 2017 12:15
reeadon
Brak nowych postów [R45] Tłumik rover 45 2.0 V6 Końcowy
jamajka12 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 20, 2017 18:42
jamajka12
Brak nowych postów [mg zs] jaki tłumik końcowy
daniello Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Mar 29, 2017 14:06
daniello



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink