Wysłany: Sob Lut 04, 2012 13:22 [R75] Silnik gaśnie podczas jazdy
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
To moze od poczatku. Problem wystapił 2 razy. I- podczas bardzo dynamicznej jazdy na autostradzie silnik padł a z rury wielka smuga białego dymu. Wbijamy na parking krecimy rozrusznikem z tyłu sie dymi nie odpala... (czujnik połozenia wałka rozrzadu był juz wymieniany) Dobra laweta sciagamy go do domu na drugi dzien wchodze do garazu i odpala..... Przez jakies 10 minut dymi strasznie na biało. I od tego czasu chodził przez miesiac.
Wczoraj na rozgrzanym silniku dynamicznie przyspieszam i znowu to samo. Krece rozrusznikiem z tył biały dym, wracam po trzech godzinach znowu nie odpalił (tez dymi) Po całej nocy wracamy z naładowanym aku i nie odpala. Jedziemy na stacje podłaczaja komputer brak cisnienia na listwie..(wtryski niby bez błedu) Mechanik sciaga przelewy pojawiły sie malutkie kropeczki ale nic po za tym i własnie w tym momencie silnik zaczał łapac i odpaliło gowno heh. I znowu 15 minut białego dymu ze drogi nie było z tyłu widac I jest wsszystko ok chodzi jak w zegarku.Co może być przyczyną??
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Lut 18, 2012 07:58, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 04, 2012 13:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Złej jakości paliwo, wytrąca się parafina, która przytyka filtr paliwa. Podgrzanie filtra(to nocowanie w garażu )spowodowało rozpuszczenie parafiny i silnik znowu dostawał paliwo.
Spróbuj zastosować depresator oczywiście zanim parafina się wytrąci. Depresator obniża temperaturę w ktorej dochodzi do zestalania się parafiny ale jej nie rozpuszcza.
Zima się opóżniła i dostawy zimowego paliwa też
Czasem niepotrzebnie szuka się przyczyn w pozostałych elementach instalacji paliwowej np. wtryski,zawór wysokiego ciśnienia, pompa niskiego ciśnienia gdy tymczasem należałoby zacząć od sprawy najprostszej czyli wymiany filtra.
Narazie chip jest odłączany i jest dobrze dodam że obydwa incydenty miały miejsce przy dynamicznej jeździe
I)150KM minimalna predkość 160km/h do 230km/h samochód zgasł przy wyprzedzaniu ok 190km/h
II)dynamiczne przyspieszenie za rondem do 100km/h
Jak sądzicie czy to może powodować ten chip czy może dawać za duże ciśnienie i czy wtrysk może lać?? dodam że na komputerze pokazało brak ciśnienia na listwie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum