Wysłany: Wto Lut 14, 2012 14:28 [R416 Si 1996r.] Pomóżcie jak najszybciej ze świecami!!!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Mam pytanko jak ruszyć (odkręcić) zapieczone świece,jest jakiś specjalny preparat do tego,a może ma ktoś jakiś swoj dobry sposób,żeby to zrobić;)(aha nie mam klucza dynamometrycznego,tylko zwykłą 16 do świec) I jakie najlepiej kupić świece do Rover-a 416Si rok 1996 hatchback;82 KW;112 KM; Pomóżcie dobrzy ludzie. Z góry dziękuje:)Pozdrowienia dla wszystkich.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 14, 2012 14:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie podważam słuszności wyboru świec z górnej granicy cenowej i ich jakości ale od 2 miesięcy mam w samochodzie... ISKRY
Chyba za 40 zł komplet kupiłem i powiem tylko tyle że nie widzę różnicy w spalaniu lub mocy.
Wcześniej miałem wkręcone NGK po 60zł sztuka
A co sądzicie o świecach które mają kilka elektrod?, daje to coś? Producent Boscha podaje takie zalety: widoczna poprawa przyspieszenia, poprawa kultury pracy silnika, wzrost elastyczności silnika, ustawiony fabrycznie odstęp między elektrodami.
Nie podważam słuszności wyboru świec z górnej granicy cenowej i ich jakości ale od 2 miesięcy mam w samochodzie... ISKRY
Chyba za 40 zł komplet kupiłem i powiem tylko tyle że nie widzę różnicy w spalaniu lub mocy.
Wcześniej miałem wkręcone NGK po 60zł sztuka
Hrabia owszem są takie świece z tym, ze są dedykowane do samochodów z gazem.
Cena irydowych NGK to ok 10zł/szt a platynowych ok 15zł/szt
Czy V-Line 28 i BKR6E to to samo?
Znacie jakieś modele świec dwu lub trójelektrodowych do K-Series?
NGK mam aktualnie, ale mają niestety jedną.
Ojciec kiedyś miał trójelektrodowe i były bardzo trwałe, przejechał kilkadziesiąt tys km na LPG i wymienił tylko dlatego, że po prostu uznał że po takim przebiegu lepiej wymienić
Co do świec dedykowanych do LPG to NGK Laser Line kosztują z 60zł za sztukę
A Iskra 7,70
Trzeba być naprawde zapłonowym melomanem, żeby takie NGK sobie zakupić.
Zastanawiam się czy patriotycznie nie kupić następnym razem właśnie świec ISKRA, producent (ISKRA Zakłady Precyzyjne) sprzedaje je bezpośrednio na allegro. Wszyscy jak do tej pory te świece chwalą. Może niepotrzebnie ulegamy stereotypom że polskie to złe, jak googluje to prawie wszycy mówią że lepsze od Bosch czy NGK !
Znacie jakieś modele świec dwu lub trójelektrodowych do K-Series?
NGK mam aktualnie, ale mają niestety jedną.
czemu niestety?
masz instalację WN projektowaną pod jedną elektrodę. Przy dwóch lub czterech elektrodach potrzeba nieco więcej prądu do wytworzenia odpowiednich wyładowań, a ponadto iskra jest dość mocno osłonięta, co jest niekorzystne przy najmniejszym osłabieniu iskry.
co do świec ISKRA to przecież te zakłady produkują (lub produkowali) między innymi dla NGK, więc pewnie wiedzą co robią
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Przy zwykłych świecach 1-2zł różnicy nie robi, ale jeżeli Iskry do LPG kosztują 8 a NGK kosztują 60, a przy okazji google twierdzi że Iskry są lepsze to chyba nie mam pytan
I następnym razem kupie Iskry LPG, bo jednak faktycznie zapłon ma ciężej na gazie.
Nie wierzyłem - ale tak jest, sprawdzone organoleptycznie.
nieźle przepłaciłeś za NGK ja ostatnio kupowałem za chyba 18 złych za sztukę
A Ty wiesz że sam się teraz zastanawiam czy to NGK czy Bosh jakiś
Po napisaniu posta się zacząłem zastanawiać dopiero ale przekonany byłem że NGK.
W IC tak mnie policzyli. Ale wtedy nie miałem wyboru. Musiały być na już i cena nie grała roli.
Tak czy inaczej ja nie czuję różnicy teraz z wkręconymi iskrami.
Wysłany: Sro Lut 15, 2012 20:18 Re: [R416 Si 1996r.] Pomóżcie jak najszybciej ze świecami!!!
grz3niu83 napisał/a:
Mam pytanko jak ruszyć (odkręcić) zapieczone świece,jest jakiś specjalny preparat do tego,a może ma ktoś jakiś swoj dobry sposób,żeby to zrobić;)(aha nie mam klucza dynamometrycznego,tylko zwykłą 16 do świec) I jakie najlepiej kupić świece do Rover-a 416Si rok 1996 hatchback;82 KW;112 KM; Pomóżcie dobrzy ludzie. Z góry dziękuje:)Pozdrowienia dla wszystkich.
1. Tu się dowiesz jakie świece potrzebujesz http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produktow/
2. Kup sobie klucz rurowy do świec, mnie kosztował 18zł, (taki łamany ukręcił mi się ) rozgrzej silnik i bez problemów odkręcisz świece, oczywiście nowe wkręć na zimnym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum