v_chu, Stuki zaczynały się od 40 km/h na początku tylko przy skręcie w lewo ale później nawet jak się prosto jechało.
Dzisiaj odebrałem samochód od mechanika, jutro go przetestuje czy są nadal stuki.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 16, 2012 20:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli nie ustały to spróbuj określić czy są one takie cykliczne... tak jak pisałem wcześniej. Bo to może być objaw wyrąbanego przegubu. U mnie przy okazji przegubu... szlag trafił łożysko... ale cóż... jak pech to pech
Ta kontrolka zapala mi się podczas jazdy ale wtedy gdy obroty są wyrównane a gaśnie gdy troszkę popuszczę gazu a potem przyspieszam.Wtedy gdy się zapala to auto słabnie brak mu siły.No i powiem Wam że silnik głośniej warczy.
Benny, kolego proponuje po 1 przeszperać forum, bardzo możliwe że znajdziesz podobny problem, ewentualnie założyć własny temat, bo ten dotyczy czego innego
Matheeo, nie rozumiesz chyba, przecież tam nie trzeba nic spawać!!! Wytłumacz mi proszę po co spawać sworzeń skoro pasuje na swoje miejsce? Po prostu jak mechanik nie potrafi znaleźć odpowiedniego, albo ma problem z montażem, to wspawuje i tyle. To jest druciarstwo i tyle.
Właśnie po to że zwykle każdy kupuje nie oryginalne części które mogą nie pasować idealnie i dla wszelkiej pewności łapie się je w 2-3 miejscach.
Powiem tak że każdy robi inaczej mi po prostu to nie przeszkadza że jest złapane a nawet dla mnie lepiej bo mam większą pewność że jest na swoim miejscu i nie ma co się rozwodzić nad tym hehe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum