Dane techniczne:
Reduktor o mocy do 90 kW (122 KM)
najlepiej zapytaj gazownika ale ogarniętego co Ci zaproponuje i dlaczego,
na podciśnieniu np z holandii przyjeżdżały auta z parownikami wielkości głowy
z tego co zdążyłem zauważyć to trzeba zakładać parowniki z dużym zapasem, jak miałem 1.4 to parownik który montują ludzie do Audi A4 1.8 był do mojej jazdy za mały.
Ja przy 116KM mam założony reduktor na 200KM.
Żaden reduktor który ma napisaną moc nominalną w granicach 140KM nie osiąga tych 140KM z powodu różnych czynników.
U siebie mam tomasseto at-09 artic. Wydajność około 200KM, po zestrojeniu z wtryskami do 250KM (Matrix HD544) mój samochodzik wypluł 125,2KM. Technicznie mogę auto kręcić do samego końca i samochód się nie przydusi. Uzyskałem również dużą elastyczność przy niskich obrotach z racji tego że gaz propan butan ma bardzo wysoką liczbę oktanową, tj:
od 90 do 120. Zwykle jednak jest to około 103-105. Osobiście tankuję na stacji która deklaruje skład mieszanki propan butan na około 114.
Nie żałuję założenia takiego zestawu. Przy następnym aucie również założę na wyrost.
Osiągi są bardzo przyzwoite przy rozsądnym spalaniu.
Pozdrawiam
W starym peugeocie 405 mam 167KM i reduktor na 100... więc wyobraź sobie jak mam powypalane gniazda zaworowe... ale niestety... wtedy jeszcze nie dysponowałem tą wiedzą co dzisiaj
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum