Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wszystkich jak w temacie mam problem z zamkiem od klapki wlewu paliwa.
Dokładnie zamek nie zamyka się ale jak zamknę przesuwając ręką i otwieram drzwi to zamek się otwiera wiem że zamek działa na zasadzie zmiennej biegunowości więc gdyby był przerwany kabel to ani by nie zamykał ani nie otwierał .Podpiołem na krótko i działa . Reszta zamków działa poprawnie . Co myślicie
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Lut 24, 2012 18:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 83 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 19:39
aplles nie tak .
-ani z pilota ani z kluczyka nie zamyka się.
Ale jak zdjąłem tapicerkę i ręką zamknąłem zamek klapki po prostu przesunąłem rygiel i uruchomiłem alarm po czym pilotem otwieram auto to rygiel klapki się otwiera. Jak go wyjmę i podłącze na krótko to i zamyka i otwiera.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 83 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Lut 24, 2012 18:59
Czy może ktoś wie co może być przyczyną że zamek klapki wlewu paliwa nie zamyka się ?
czy jest jakiś bezpiecznik lub osobny przekaźnik. Wiem że ten zamek działa na zasadzie zmiennej biegunowości i po odpięciu wtyczki od zamka napięcie jest podawane na 1sek. przy otwieraniu auta a przy zamykaniu napięcia brak.
może woda i mróz coś złego narobił i trzeba zamek podmienić
ostatnio jakos mroz wyjechal z gdynii
apples napisał/a:
albo coś z BCU albo z kablem dochodzącym do zamka
na moje to raczej nie z kablem bo jednak otwiera wiec kabel musi byc ok, nie wiem jeszcze jak to jest zrealizowane ale jakby ster nie wystawial sygnalu zamykania?? koza-06 pisze ze nie ma napiecia jak zamyka wiec cos wczesniej musi byc smiesznego.
koza-06, a jak mierzyles napiecie miedzy pinami w kostce czy miedzy masa a poszczegolnymi pinami?? bo jesli miedzy masa a pinami to jesli przy otwieraniu pojawia sie na jednym to przy zamykaniu na drugim raczej powinien
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
no ok bcu moze byc, a moze tutaj po drodze w miejscu ktore zaznaczylem na schemacie jest problem bo z tego co mi sie wydawa to sterownik wystawia jeden sygnal zamkniecia/otwarcia na wszystkie silowniki i w tym headerze rozdizelane sa na poszczegolne silowniki. I tu nasuwa mi sie mysl taka: skoro tak jest to nie zamykalby wszystkich zamkow jesli bcu nie wystawilby sygnalu wcale a zamyka wiec wniosek jest moj taki ze tam cos sie poluzowalo upalilo itd (zlacze 0291 na 2 zdj) co pan myslisz panie apples??
Luzik, ale sygnaly F i G ida juz bezposrednio z bcu. Nie wiem tylko co to sa za dodatkowe przewody od silownikow w drzwiach, jakas kontrola zamkniecia moze??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum