Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Mam dawcę mg zr 160 z 2004 r i chciałbym się dowiedzieć co konkretnie z elektroniki muszę od niego zakupić, aby uruchomić silnik VVC 160 KM w innym samochodzie?
na pewno wiązka przewodów silnika, sterownik silnika, sterownik immo, pętla immo+kluczyk i pilot.
co jeszcze? jak w tym samochodzie jest rozwiązana komunikacja z pilotem? czy jest jakiś dodatkowy moduł? (body unit control?)
kolejne pytanie to odnośnie pracy tego sterownika silnik bez komunikacji z innymi sterownikami?
czy czasem nie będzie przechodził do trybu serwisowego?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 14:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 14:37
wiązka, kompletny zestaw ecu + imo + pilot, jest dodatkowy moduł a i owszem ale to się kupuje w komplecie przeważnie - a masz resztę osprzetu do silnika? sciagnij sobie RAVE z naszej strony tam masz wszystko opisane. Pytanie jeszcze czy to jest mems3 czy starszy (cewki u góry?) - w starszych można łatwo wywalić ten imo raz na zawsze.
Odnośnie ostatniej części to tak będzie łapał błędy. A jakie i jak silnik będzie pracował to już zależy czego nie wepniesz - ogólnie to musi być dograna elektryka i wtedy te auta jeżdżą dobrze dopiero
wiązka, kompletny zestaw ecu + imo + pilot, jest dodatkowy moduł a i owszem ale to się kupuje w komplecie przeważnie - a masz resztę osprzetu do silnika? sciagnij sobie RAVE z naszej strony tam masz wszystko opisane. Pytanie jeszcze czy to jest mems3 czy starszy (cewki u góry?) - w starszych można łatwo wywalić ten imo raz na zawsze.
Tu masz rozpiske czujników też na szybko:
http://www.mgfcar.de/sensor/index.htm
Odnośnie ostatniej części to tak będzie łapał błędy. A jakie i jak silnik będzie pracował to już zależy czego nie wepniesz - ogólnie to musi być dograna elektryka i wtedy te auta jeżdżą dobrze dopiero
dzieki za szybką odpowiedź. pobrałem sobie ten materiał z waszego forum. ale wydaje mi się, ze jest to schemat dla starszych wozów. mój dawca to rocznik 2004 lub nawet 2005. napewno ma magistrale CAN, a na tamtych schematach nic o tej magistrali nie było wspomniane,
Źle mnie zrozumiałeś jeśli chodzi o poprawną pracę silnika. miałem na myśli to czy sterownik silnika będzie poprawnie pracował pomimo braku komunikacji z innymi sterownikami, które zostaną u dawcy na złomie.
dalej nie wiem czy oprócz sterownika immo musze pobrać jakiś kolejny moduł ( komfortu?) chyba w roverze zwie się body unit control.
Na tym schemacie było narysowane że funkcje immo realizuje ECU-ALARM(D111) ale nie mogę odszukać informacji jaki moduł się łączy z pilotem. być moze to element, który jest oznaczony jako ECU-MULTI FUNCTION (D130) ? z schematu wygląda to jak sterownik zamka centralnego, ale nie mam co do tego pewności.
sprzedawca częsci sie na tym nie zna. ja też nie wiem jak to jest w roverze realizowane, stąd moje pytanie
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 15:19
Nie wydaje mi się, że jest tam CAN ale nie będe się kłócić - z tego co mi wiadomo to w 75 jest. Masz normalnie mems3 tak samo jak ja tylko masz nowsze immo i inny pilot (jajko) - prawdpodpobnie taki jak w ZR 160 MK2 ma marcinmarcin. Skontaktuj się najlepiej z użytkownikiem PHJOWI to Ci wszystko wyjaśni najszybciej i najlepiej - jest to bardzo dobry fachowiec w temacie elektryki w tych autach i bezproblemu Cię nakieruje telefonicznie. (Poszedł PW z namiarem) Pozdr!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum