Forum Klubu ROVERki.pl :: [r400] Wspomaganie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r400] Wspomaganie
Autor Wiadomość
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



  Wysłany: Pią Mar 02, 2012 17:44   [r400] Wspomaganie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam kolegów mam problem ze wspomaganiem podczas jazdy kierownica kreci sie raz lekko raz ciężko a na postoju jak skręce max w lewo to słyszę dzwiek
Zastanawiam sie czy czasami niemam do wymiany pompy??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 02, 2012 17:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gacek189 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 125
Skąd: Wieluń



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 17:48   

A sprawdzałeś ile masz płynu ??
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:37   

tak i mam minimum
 
 
dorkanred 



Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 26
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:51   

Obstawiam przeciek na siłowniku, główny podejrzany to przewód powrotny.
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:56   

Czyli co radzicie zrobic jak sprawdzić ??
 
 
dorkanred 



Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 26
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 19:12   

Bialy1990 napisał/a:
Czyli co radzicie zrobic jak sprawdzić ??

Zanim coś postanowisz, spróbuj wyeliminować możliwość wycieku, podłóż duży kawał np. kartonu pod silnik/maglownicę/półosie i odpal auto, kręć w miejscu w lewo i prawo przez dłuższy czas - około 5 minut, lepiej dłużej. Dodatkowo sprawdź, czy nie widać na sankach wilgotnej plamy oleju(sanki - to połączenie między prawym a lewym przednim zawieszeniem, nad sankami jest siłownik wspomagania), jeśli tak to masz wyciek na siłowniku.
A co do tego dźwięku, jeśli to takie przygłuszone buczenie, to nie ma się czym martwić, skrajne położenie powoduje przepuszczanie oleju na siłowniku - i to ten dźwięk.
Dolej płynu/oleju hydraulicznego - Dextron
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Mar 12, 2012 18:03   

Witam ponownie sprawa wygląda tak chciałbym kupić nowa "używaną" pompę wspomagania ponieważ jak samochód chodzi na biegu jałowym i dodam gazu a druga osoba kreci kierownicą to kolo od wspomagania raz sie kreci raz nie i w kierownicy jest czuć przeskoki niema pylnego skrętu czy możecie mi pod powiedzieć jakaś uzywaną pompę na allegro bo nie wiem jaka mam kupić ??
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 12, 2012 18:24   

Bialy1990, zastanów się nad uszczelnieniem swojej żebyś czasem gorszej nie kupił
http://www.roverki.pl/zro...400-diesel.html
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Mar 12, 2012 18:33   

Czyli mam nieszczelna pompe??
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 07:24   

A może masz pasek za luźny lub pompa przytarła się.
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 08:14   

pasek sprawdzony jest dobrze naciągnięty ale jak dodam na biegu jałowym gazu i druga osoba kreci kierownica to kolo od wspomagania raz się kreci raz nie czy to może być nieszczelność
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 13, 2012 08:22   

skoro kółko od pompy się zatrzymuje to jest jakaś inna przyczyna niż nieszczelność, może łożysko/ka pompy, coś w środku ją blokuje
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 15:14   

Właśnie się przymierzam do wyjecia pompy czy ktos juz ptubowal ją wyjać

[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 15:14 ]
Wyjąłem pompę i z pompą jest wszystko okej ale przewód zasilający pompę ciekł, opaska nie trzymała no i przewód który wychodzi z pompy na maglownice tez ciekł czy to moglo byc przyczyna ze nie skręcała płynnie kierownica
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400] wspomaganie
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Paź 25, 2012 19:51
b.j
Brak nowych postów [R400] Wspomaganie Pomocy
konradlot Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 33 Wto Sty 13, 2009 12:09
thef
Brak nowych postów [R400 1,4Si 99r] wspomaganie- pomocy
marekmk50 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Sty 06, 2010 17:48
marekmk50
Brak nowych postów [R400] Wspomaganie kierownicy - ciężej na letnich
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 05, 2009 17:55
praktis
Brak nowych postów [R45 1.6i 00r.] Wspomaganie
wymiana płynu
mars Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Paź 27, 2009 08:06
Lechos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink