Wysłany: Sob Mar 03, 2012 22:42 [214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1996
Witam juz od miesiecy mam z tym problem ale dopiero teraz postanowilem sie tym zajac.
Przechodzac do sedna sprawy, od kiedy pamietam mam problemy z jazda na benzynie, przejade ok. 8 km i mi zaczyna szaprac auto i gasnie nie wiem dlaczego ale na dluzej nie moge jezdzic na benzynie ale wystarczy ze przelacze na LPG przejade jakis 1km przelacze spowrotem na benzyne i dalej ciagnie ale tez nie za dlugo znow jakies 8 km, nie mam pojecia co jest. Na LPG chodzi jak dotychczas bez zarzutu. Nie chcie nawet pomyslec co by sie stalo jakby mi gazu braklo
Prosze o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 03, 2012 22:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wlasnie z poczatku tez myslalem ze to cos z benzyna bo jezdzilem na rezerwie, ale zatankowalem za 50 zl i dalej problem sie powtarza, nie zaleznie ile bede mial benzyny problem nie ustaje Na benzynie tylko ruszam i od razu na gaz przelaczam nie mam innego wyjscia i na benzynie jak jade to wydaje sie byc slabszy niz na gazie, to troche dziwne moim zdaniem.
Miałem podobny problem, tyle, że w swoim dieslu. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów Roverek słabł mi, przerywał. W pierwszej kolejności wymieniłem filtr paliwa ale nie było poprawy. Potem zająłem się właśnie odpowietrzeniem baku. Nawet zrobiłem próbę i ze dwa dni jeździłem ze szmatą zamiast korka - też jednak bez efektów. I już prawie chciałem zabierać się za pompę paliwa, bo myślałem, że ta może się już nie wyrabia ale wpadłem jak się okazało na genialny pomysł; kompresor i spora dawka sprężonego powietrza w przewód zasilający (oczywiście przed filtrem). Pomogło i od tego czasu zero problemów. Możesz też spróbować przedmuchać przewody. Nie wiem jak w benzyniaku ale ja w dieslu miałem jeszcze przed filtrem zaworek zwrotny, który też musiałem ominąć.
Zasadnicze pytanie czy odkręceniu korka słyszysz "pssss" ?
Wlasnie jak chce dolac troche paliwa to czesto slychac to psss cxyli to moze byc to
Wiec co powinienem zrobic aby odpowietrzyc ten bak?? Czy podobnie sie go odpowietrza jak silnik przy odkerconym korku od baku na zapalonym silniku??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum