Forum Klubu ROVERki.pl :: [416 Si] nie odpala po wymianie przewodów paliwa i hamulców
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416 Si] nie odpala po wymianie przewodów paliwa i hamulców
Autor Wiadomość
Mister 



Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Miedza



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 20:37   [416 Si] nie odpala po wymianie przewodów paliwa i hamulców
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Wstyd się przyznać, ale Roverek zapomniał odpalać po wymianie rurek hamulcowych i paliwowych. Pompka paliwo podaje, zbiornik zatankowany prawie na full. Silnik milczy podczas kręcenia rozrusznikiem, ale w momencie wyłączenia rozrusznika próbuje lekko zakaszleć. Czy może to być związane z ewentualną zamianą przewodów powrotnych od wtrysków i filtra węglowego oparów do zbiornika? Proszę o pomoc, bo po dwóch dniach prób, skończyły mi się pomysły. W dzień robię, wieczorem szukam w internecie... Mam więc nadzieję, że nie odgrzewam kotleta.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 02, 2012 20:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 21:04   

Raczej skupił bym się na sprawdzeniu poprawności połaczeń instalacji elektrycznej. Możliwe, że przy pracach mechanicznych poruszały się wtyki np od kompa czy czujnika wału i coś nie łączy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mister 



Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Miedza



Wysłany: Nie Mar 04, 2012 18:00   

Dzięki Darku za podpowiedź. Niestety, nic się nie zmieniło. Sprawdziłem wszystkie możliwe połączenia elektryczne w okolicy, gdzie było grzebane podczas wymiany rurek. Wszystko jest OK. Iskra jest jak kurze jajko, z wydechu śmierdzi paliwem i za chwilę zacznie kapać... Roverek jest jednak uparty, a ja mam coraz większą pustkę w głowie. Czy ktoś z Kolegów ma jakieś rysunki układu zasilania? Cały czas zastanawiają mnie te dwa przewody powrotne paliwa. Czy nie ma tam jakichś zaworów zwrotnych? Czym one się różnią? Jeśli oba trafiają do zbiornika, to czemu projektant rozwiązania zdecydował się na ułożenie dwóch rurek, zamiast dać trójnik w komorze silnika i dalej puścić tylko jeden przewód?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Po wymianie pompy paliwa nie odpala.]
Samphilnoisee Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 04, 2021 19:54
wiktor128
Brak nowych postów [R45] po wymianie filtra paliwa zgasł i nie odpala.
therion Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Lut 17, 2021 21:34
therion
Brak nowych postów [400]Nie odpala po wymianie aku.
Le0n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lis 03, 2012 12:05
Le0n
Brak nowych postów [R45] Po wymianie foteli nie odpala
Jose45iDT Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Mar 17, 2016 10:55
Jose45iDT
Brak nowych postów [ R45]Po wymianie akumulatora nie odpala
kede7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Lut 12, 2012 10:50
kede7



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink