Wysłany: Wto Mar 06, 2012 21:24 [ MG ZTT ] ciezko wchodza biegi na rozgzanym silniku
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004
Hej witam wszystkich .Mam takie male pytanko mianowicie d kilkunastu dni jestem szczesliwym posiadaczem MG ZTT 2,5 v 6 z 2004 roku i wszystko byloby ok gdyby nie fakt iz ostatnio zaczely sie dziac ciekawe rzeczy ze zmiana biegow dodam ze skrzynia jest manualna --- ale do rzeczy biego wchodxza idealnie od 1 az do 5 przy zgaszonym silniku a takze po odpaleniu na zimnym silniku .Problemy zaczynajs sie kiedy np po dluzszej jezdzie bez tzw wachlowania hiihiihihi np po zjezdzie z autostrady trzeba zredukowac bieg wtedy zaczynaja sie problemy tj naprawde trzeba urzyc niezlej sily do tego aby przezucic bieg na np nizszy przy redukcji .Totalna masakra jest juz wrzucenie np wstecznego na parkingu czasami staje sie to zupelnie niemozliwe ( mowa oczywiscie o zmianie biegow na rozgzanym silniku - przy zimnym jest ok ) .Szukalem szukalem i jest tyle odpowiedzi ile tematow ale zaden niestety nie dotyczy Rovera 75 czy MG ZTT .Otarlem sie o opinie o oleju i o regeneracji skrzyni biegow ale zastanawia mnie jedno samochod ma przejechane 130000 km mniej wiecej ( ja mam w milach ) i czy to juz czas na wymiane sprzegla ,a moze skrzyni biegow a moze to poprostu olej lub inna drobnostka .Bylbym wdzieczny za kazda okazana mi pomoc i ewentualna sugestie co z tym faktem zrobic .Pozdrawiam z krainy deszczowcow --- Szkocji ---
dziej
Ostatnio zmieniony przez dziej076 Wto Mar 06, 2012 21:41, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 06, 2012 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hej dzieki za wszelkie sugestie napewno sie do nich zastosuje .Jesli chodzi o pytanie odnosnie sprzegla to sprawa wyglada mniej wiecej tak :
Ruszajac wciskam sprzeglo az do podlogi i wrzucam jedynke bez zadnych oporow ,sprzeglo delikatnie puszczam i gdzies tak mniej wiecej 1/3 poloznia liczac od dolu tj od podlogi samochod powoli zaczyna ruszac .Patrzac na to z odwrotnej strony np mam tzw luzny skok pedalu sprzegla od gornego polozenia max z 1/3 pozniej czuje opor . Ciekawostka jest to iz np chcac szybko ruszyc np na swiatlach na skrzyzowaniu tj dodaje gazu i delikatnie puszczam sprzeglo slychac przez kilka milisekund cos w rodzaju skrzypienia -- cos jakby przesunac palcem po mokrej szybie ,ale dodajac wiecej gazu glos znika i samochod rwie do przodu , zmieniajac biegi delikatnie i plynnie nie ma tego pisku .Tak to mniej wiecej wyglada .Pozdrawiam
dziej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum