Wysłany: Czw Mar 08, 2012 08:07 [R45] po przekreceniu kluczyka r nie odpala
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
wczoraj zdarzylo mi sie po zatankowaniu swojego r ze po przekreceniu kluczyka w pozycji gdzie sie odpala nie bylo zadnej reakcji paliły sie tylko kontrolki (jak w drugiej pozycji przed odpaleniem). Co sie mogło stac? czy to sprawa stacyjki czy moze imobilajzera? Sytuacja zdarzyla mi sie drugi raz i po któryms razie przekrecania kluczyka załapało i odpalił.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Mar 08, 2012 09:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 08, 2012 08:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na 99,9% jest to automat przy rozruszniku (elektromagnes), u mnie miałem takie same objawy (przekręcałem kluczy kontrolki przygasały a nie kręcił) i zbiegiem czasu coraz częściej tak miałem i gdy wymieniłem rozrusznik cyka jak nowy
sprawdź również jeszcze kable które są przy rozruszniku
na 99,9% jest to automat przy rozruszniku (elektromagnes), u mnie miałem takie same objawy (przekręcałem kluczy kontrolki przygasały a nie kręcił) i zbiegiem czasu coraz częściej tak miałem i gdy wymieniłem rozrusznik cyka jak nowy
sprawdź również jeszcze kable które są przy rozruszniku
Ale mi sie wydaj ze gdyby winien byl rozrusznik to slychac by bylo przekaznik. jesli przekrecasz kluczyk i nic sie nie zmienia to ja obstawiam problem w stacyjce, byc moze tylko przeczyscic styki
Ale mi sie wydaj ze gdyby winien byl rozrusznik to slychac by bylo przekaznik. jesli przekrecasz kluczyk i nic sie nie zmienia to ja obstawiam problem w stacyjce, byc moze tylko przeczyscic styki
dobrze mówisz a umnie nic.. cisza. tak jak pisąłem nawet kontrolki nie przygasły hmm.. jutro rozbiore i poczyszcze jak sytuacja sie powtórzy to bede szukał dalej
zdejmij przewód sygnalowy z rozrusznika tzw 50, to taki konektor na automacie rozrusznika. wepnij jeden przewód w ten konektor a drugi daj na masę . zainstaluj żarówkę na podszybiu i do srodka auta wsiądz żeby widzieć żarówkę. prubuj odpalić kilkukrotnie. jesli żarówka zapala się zawsze gdy kluczyk jest w pozycji kręcenia rozrusznikiem to układ jest sprawny a rozrusznik jest do naprawy.... jesli jednak żarówka się nie zaświeci to instalacja lub kostka stacyjki jest niesprawna.
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 21:38 ]
użyj do tego normalnej żarówki 12v z dwoma przewodami
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 21:38 ]
użyj do tego normalnej żarówki 12v z dwoma przewodami
U mnie było podobnie....a problem tkwił w bezpiecznikach przy silniku. Coś czasami tam nie łączyło. Wyjęcie i włożenie każdego bezpiecznika pomogło
kupiłem srodek to czyszczenia styków ukł.elektrycznych popryskałem na bezpieczniki i jak narazie nic sie nie dzieje, zaczeła mi sie nawet palic zarówka od podswietlani nawiewów
kupiłem srodek to czyszczenia styków ukł.elektrycznych popryskałem na bezpieczniki i jak narazie nic sie nie dzieje
To jak cos tam sie dzieje to lepiej wykrec i dokladnie poczysc wszystkie styki, zlaczki i inne duperele. bo jednym razem zablokuje Ci sie rozrusznik a innym przy spieciu padnie np sterownik lub np centralka alarmu, a to juz wiekszy koszt. warto tez wszystkie konektory pod bezpiecznikami i przy przekaznikach nasmarowac jakims smarem, aby woda i warunki atmosferyczne nie dzialaly na nie niekorzystnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum