Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Mar 23, 2012 20:50
No a najlepiej to zaślepić egr żeby mieć pewność że nie będzie puszczał spalin EGR to nic dobrego do niczego to nie jest potrzebne. To wymysł ekologów. Lepiej jest nawet jeździć z zaślepionym EGRem bo nie syfi sie dolot(egr prowadzi pełne sadzy spaliny spowrotem do silnika)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Mar 24, 2012 12:36
Ja nie miałem tego problemu bo sterowanie EGR samo mi sie zepsuło i wtedy zdecydowałem sie zaślepić Ale z tego co wiem to nie trzeba nic odpinac. Tylko musisz zaślepke zrobić z jakiegoś konkretnego kawałka blachy a nie z puszki po piwie bo może wypalić dziure
A do czego jest to pokrętło co jest ten czerwony przewodzik podpięty?
bo kręciłem tym i nic sie nie zmienia
a po drugie ja mam jeszcze taki sam jak ten czerwony tylko czarny przewodzik i nie wiem gdzie go dać
Pozdrawiam
a ten drugi taki sam czarny gdzie ma być? po drugie mam jakąś taką rurke od turbiny i nie wiem gdzie ma być a autko nie ciągnie tak jakby miało połowe gazu turbina pompuje bo sie nadymają przewody szczelne jest bo wymianiałem na nowe więc nie wiem co sie z moim dzieje ale Pali 4,5 litra ale v-max 140km/h
ma ktoś zdjęcie całej tej wnęki tam jak to ma być podłączone?
z góry dziękuje za pomoc i serdecznie pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum