Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Wałbrzych/Męcinka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 16:23 [R200 ]dioda na srodku zegarów
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
Witam
moje pytanko polega na tym do czego słuzy ta dioda bo u mnie nie swieci ani miga.
No i druga sprawa,ponoc w tych modelach był montowany alarm,nic nie moge znalezdz u siebie ani centralki ani syreny.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 16:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
moje pytanko polega na tym do czego słuzy ta dioda bo u mnie nie swieci ani miga.
Jest to kontrolka alarmu i immobilisera. Błyskanie lampki z dużą częstotliwością oznacza uzbrajanie się alarmu. Zmniejszenie częstotliwości błyśnięć wskazuje na to, że alarm i immobiliser są już aktywne.
GrzesiekRC napisał/a:
nie moge znalezdz u siebie ani centralki ani syreny.
za syrenę tutaj robi klakson.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Wałbrzych/Męcinka
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 20:57
z ta krancowka juz tak robilem i nic co do diody to po zamknieciu autka powinna zaczac migac jesli dobrze zrozumialem bo wtedy sie uzbraja imobilaizer to juz nie wiem co jest grane zamykam autko z pilota ale nic nie miga.Gosc od którego kupowalem mowil ze jak odlace aku to zacznie migac i wtedy trzeba wprowadzic kod kluczykiem z karty kodów.ale normalnie nie dziala a chciał bym zeby działala.Moze mozna sprawdzic czy dziala imobilajzer,moze nie dziala
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Wałbrzych/Męcinka
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 10:42
byłem dzisiaj sprawdzic imo i alarm i werdykt taki ze pilot nic nie uzbraja tylko zamyka centralny,natomiast kluczyk dziala poprawnie.Tzn.jak wcisne paluchem wlacznik krancowy drzwi i zamkne zamek to dioda miga a jak go puszcze to swieci i kierunki migaja.Za boga nie da sie odpalic auta nawet rozrusznik nie kreci tylko alarm nie chałasuje.I teraz pytanie jak i z kad podpiac klakson i jak to zmontowac zeby pilot uzbrajał.
Musi ci ktoś kompem np T4 pilot do auta dopisać tak zeby immo odblokowywał
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Wałbrzych/Męcinka
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 10:50
sknerko nie bardzo rozumiem mozesz jasniej.Sugerujes ze nie orginalne piloty mam od poprzednika ?jak to sie programuje moze samemu w domu dam rade jak bys mi jasniej opisał
Nie.... masz po prostu pilot i tyle, ja sobie tak drugi dokupiłem do landrovera i potem mariusz418 na zlocie kompem go zaprogramował do auta i działa jak oryginał. ty tez musisz pojechać do kogoś kto podłączy ci auto do kompa i zaprogramuje pilot/y tylko ze nie każdy komp serwisowy potrafi to zrobić.
Ty masz chyba najbliżej gdzieś we Wrocławiu choć nie wiem może jeszcze gdzieś u ciebie w okolicy jest ktoś kto ci dopisze pilot do auta
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W roverach immobilizer aktywuje/dezaktywuje się pilotem. Kluczyk służy tylko do otwierania mechanicznego samochodu oraz do odpalania, zaś pilot do zdalnego otwierania samochodu i aktywacji/dezaktywacji immo.
Aby dokonać zmian związanych z immo tj. programowanie pilota, wycięcie immo, zaprogramowanie immo trzeba podpiąć się pod interfejs diagnostyczny TestBook T4. W domu możesz tylko przełożyć komputer i moduł immo wraz z pilotami od innej dwusetki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum