Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Jak w temacie czeka mnie wymiana rolki napinającej pasek wielorowkowy.
Koszt całego napinacza to ok. 330 zł. na Allegro, jednakże w moim modelu możliwa jest wymiana samej rolki.
Czy jest tutaj ktoś kto to robił ?
Jakieś pomysły ?
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Mar 20, 2012 12:26 ]
Otóż jestem już po wymianie rolki napinającej, zrobiłem to sam.
EE9, ta rolka to przecież łożysko, zdejmij pasek wielorowkowy i zakręć rolką, jak wydaje z siebie jakieś dźwięki to czas na wymianę, ona nie będzie stukać tylko szumieć
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 59 Skąd: Firley !!!
Wysłany: Nie Kwi 01, 2012 22:06
Ta rolka idzie do połowy aut jeżdżących po naszych drogach jest w fiatach, oplach, vw, bmw, fordach itp. z łożysko 6203. Kupujcie plastikowe, nie ma to wpływu na jej pracę ważne aby dobre łożysko było w środku np. NACHI, NSK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum