Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 07:48 [R214Si] Nie działa rozrusznik, pompa paliwa, brak iskry.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam. Wczoraj wieczorem mój R zgasł 20 km po za domem i musiałem wrócić na holu. Auto działało normalnie i w pewnej chwili zgasło od tak. Gdy próbowałem odpalić to rozrusznik nawet nie drgnął. Słychać klikanie przekaźników ale rozrusznik nie żyje. Pomyślałem trudno. Popchniemy dziada i odpali. Niestety nie odpalił (prawdopodobnie dla tego że nie ma iskry ale czy niema to nie mam jak sprawdzić). Po chwili zorientowałem się, że nawet pompka paliwowa się nie odzywa. Reszta elektryki działa jak najbardziej - światła, kontrolki na desce rozdzielczej itp. Bezpieczniki pod maską całe a pod kierownicą sprawdzę dzisiaj. Moim zdaniem padła jakaś główniejsza linia elektryczna ale gdzie tego szukać?? Miał ktoś taki przypadek Proszę o pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 07:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A przy próbie odpalenia lampki przygasają? jak tak to rozrusznik może być zatarty.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
nie. przekaźnik główny, to czarna puszka z trzema, albo czterema przekaźnikami w środku i z niego jest zasilany komputer, zapłon i pompka paliwa.
I nie pamiętam gdzie on jest w R200, ale chyba gdzieś obok komputera.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
No i niestety. Kupiłem drugi taki przekaźnik tak dla pewności podłączyłem i lipa. Jest to samo. żadnych zmian. Proszę o dalsze sugestie
[ Dodano: Pon Kwi 02, 2012 19:25 ]
I wszystko gra. Wywaliło mi bezpiecznik nr 14 ( Engine Man ) 10A pod kierownicą. Bezpiecznik wymieniony i autko żyje Dziękuję za chęci pomocy i pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ok. Dziękuję bardzo za podpowiedź. Sprawdzę na pewno Tak się właśnie zastanawiałem od czego to mogło być. Do tego jeszcze sterownik od gazu gubi zasilanie i auto przełącza się na benzynę samo i też nie wiem od czego. Może tylna klapa i masy będą miały coś z tym wspólnego
Bezpiecznik F-14 (10A) zasila przekażnik pompy paliwa (uzwojenie przekażnika, nie obwód pompy) czujnik prędkości pojazdu (VSS) i ECU (pin nr. 11). Z tyłem nie ma nic wspólnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum