Nie dziwie się, że mało tuningowe bo niewielu może sobie pozwolić na pakowania sporej kasy na swap w ciemno będąc prekursorem. Tomi mając zaplecze techniczne i dostęp do tanich części może sobie dłubać za w miarę sensowną kasę, przeciętny roverkowicz bez takiego zaplecza robiąc to w ciemno może utopić ładną sumkę pieniędzy. Po za tym nie ma się co oszukiwać mało tu zapaleńców tuningowych większość kupiła R/MG bo było tanie i chcą żeby nadal takie pozostało
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no to coś lipa bo mój wykres lepiej wygląda a nie mam turbo
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 09:00
Nie sądzę Kozik, że lepiej Tobie wygląda. Nie wiemy jaka hamownia i jaki egzemplarz dokładnie to był ale w 1.8T masz w peaku grubo ponad 200 niutonów (160,5 lb/ft = 238 naszych Nm / 144 BHP = 146-147 naszych koni - ten z wykresu) - prawie 200 Nm jest dostępne już przy lekko ponad 2000 obrotów do końca... Producent podaje średnio w tabelach z tego co patrzyłem 150 koni przy 5500 rpm oraz 215 Nm przy 2100 rpm. Nie mielibyśmy żadnej szansy do takiej 25/ZR z takim silnikiem. Inna kwestia bez szpery nie ruszysz przy takim aucie absolutnie. Wracając do wykresu może turbawka już nie wydalać lub poprostu jest taka mała - widać po wykresie coś złego na końcu się dzieje ale ogólnie to parametry są bardzo dobre i to jest początek serii z niewielkim doładowaniem małego wiatraczka
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:33
Bumelant, no niuty ma w pełnym zakresie niziutko jak w iDT prawie, ale w końcu to TURBO Czy nie ruszysz, w MGF może, ale w zr-ce z napędem na przód problemów raczej by nie było . Chłopaki mają diesel'e ok. 150km i jakoś startują.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:35
Będzie dokładnie na odwrót - łatwiej będzie ruszyć takim MGF. Uwierz mi jeździłem już trochę doładowanymi ośkami 200-230 koni - 300+ niutów masa about 1100kg - jest to ciężkie zadanie ze szperą nawet i dobrymi oponkami No właśnie widzę jak startują - mielenie kółek a jak potrzeba efektywnie to muszą z 2 bo się inaczej nie da normalnie
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 12:13
Bumelant, dlatego tuners ma ogłoszenie w dziale giełda kupię torsena
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 13:13 ] Bumelant, a łatwiej ruszyć miałem na myśli zimę, bo kumpel miał eM3-kę w e-30 budzie i mówi że zimą pod marketem to nie było easy jak obok ktoś tez stanął
Te wszystkie dyno.ploty z UK to sobie można jedynie tylko to pomyśleć:
Wszystko rysowane w Excelu lub Paintcie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 22:52
Widzisz Kozik mówiłem, że z diesla się dobrze sprawdza ps. Wykres jak najbardziej poprawny - moc prawie seria - niuta trochę więcej... Standard - gdyby się jeszcze górę dało dodmuchać - killer... Zresztą już w serii do tego nadwozia enough...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum