Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, od niedawna posiadam następującą dolegliwość. Podczas jazdy gdy nie mam 2tys obrotów samochodem zaczyna szarpać(nie zawsze szarpie), po zredukowaniu biegu gdy mam powyżej 2tys obrotów wszystko jest ok. Zauwazylem tez ze do 2tys obrotów jest jakiś bardziej mulowaty, od 2tys jest jest ok. Czasami na postoju zaczynają również skakać mu obroty.
Co to może być?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 19, 2012 11:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Moim zdaniem przepływomierz. Spróbuj odpiąć przewód od przepływomierza. Znajduje się on na dolocie do filtra powietrza. Odepnij go i sprawdź czy są jakieś miany.
gacek, jak robi ci taki hocki klocki, to poruszaj (na odpalonym silniku) wiązką lub kostką przy pompie, jeśli będzie zmiana tzn, że kable w wiązce są przetarte...
gacek, jak robi ci taki hocki klocki, to poruszaj (na odpalonym silniku) wiązką lub kostką przy pompie, jeśli będzie zmiana tzn, że kable w wiązce są przetarte...
Problem rozwiązany, problem leżał w poluzowanej kostce od pompy. Pozdrawiam
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 01 Mar 2012 Posty: 114 Skąd: Ząbki
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 16:02
gacek, gdzie szukać tej kostki? możesz dać foto?
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 17:02 ]
juz znalazłam okazało się że ktoś przy tej kostce już grzebał, robił izolacje, lutował itd. Mam nadzieję że znalazłam przyczynę problemu w moim R., objawy takie jak u Ciebie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum