Tyle w teorii, w praktyce w k-serii nie da się osiągnąć poziomu sprężania wystarczającego do rozpoczęcia procesu spalania stukowego, ponieważ wcześniej wywali uszczelkę.
da się!!!! wali jak by panewki napierdzielały a uszczelki nie wywali nawet katowaniem.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 09:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
z tego co wiem wtryski 8 zaworowego są takie same jak 16 zaworów
Ja słyszałem coś innego. Od 16V są podobno wydajniejsze.
bonus89 napisał/a:
wystarczy tylko dokupić dłuższy pasek klinowy (nie taki jak jest w 16V)
A po co ten pasek wymieniać
bonus89 napisał/a:
W rozrządzie napinacz jest mechaniczny w 8v jak i 16
Zależy od głowicy, bo po 99 k-series miało już automatyczny napinacz i pasek na 145 zębów.
bonus89 napisał/a:
Do kompletnego swapa głowy jest potrzebna:
Do tego dodajmy jeszcze, pokrywę zaworów razem z uszczelką i plastikiem zasłaniającym świece, wszystkie rurki odmy i rurkę łącznie krokowca z przepustnicą, do tego oczywiście uszczelka głowicy i śruby, oraz inne uszczelki. Jeszcze nie wiem jak jest z mocowaniem alternatora przy posiadaniu klimy, chyba tez jest inne.
Do tego dodajmy jeszcze, pokrywę zaworów razem z uszczelką i plastikiem zasłaniającym świece, wszystkie rurki odmy i rurkę łącznie krokowca z przepustnicą, do tego oczywiście uszczelka głowicy i śruby, oraz inne uszczelki. Jeszcze nie wiem jak jest z mocowaniem alternatora przy posiadaniu klimy, chyba tez jest inne.
W 16V pompa paliwa ma 3bary, a w 8V 1bar więc dodałbym jeszcze pompę.
W 16V pompa paliwa ma 3bary, a w 8V 1bar więc dodałbym jeszcze pompę.
To pompy paliwa też są inne
EDIT.
Według sklepu Tomateam. Pompy są takie same.
jeśli jest jednopunktowy silnik to 1 bar ,jeśli wielo to 3 bary, taka mniej więcej zasada.
pojęcie napinacz mechaniczny, automatyczny to wogóle jakaś pomyłka. oba mają praktycznie tą samą zasadę działania i konstrukcję. czyli kółko ze sprężynką. od 98 roku był nowszy typ kółka. czyli większe kółko i dłuższy pasek. to samo w przypadku głowicy. zalęży jaką trafisz. wtedy kupujesz do niej zestaw; nowy/stary typ
A ja wam powiem że splanowana na maksa ani nie wywołuje spalania stukowego ani nie wydmuchuje uszczelki.
Leszczu pompa paliwa jest taka sama nie musisz zmieniać, pasek klinowy dlatego inny że teraz będzie alternator w innym miejscu, a klimę ja mam też i nie trzeba żadnego mocowania przerabiać wchodzi tak jak wcześniej, pamiętaj jeszcze o plastikowej obudowie rozrządu bo tylko dolna wewnętrzna część jest taka sama, a jak ja jej szukałem to nieźle sobie za nią liczą na szrotach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
pasek klinowy dlatego inny że teraz będzie alternator w innym miejscu, a klimę ja mam też
I dlatego musiałeś dokopywać dłuższy, pasek bo z tego co patrzyłem to mocowanie alternatora w przypadku posiadania klimy jest przykręcone do głowicy, u mnie (nie mam klimy) jest przykręcone do bloku.
polofix napisał/a:
to samo w przypadku głowicy. zalęży jaką trafisz. wtedy kupujesz do niej zestaw; nowy/stary typ
Głowica będzie na nowy typ.
bonus89 napisał/a:
pamiętaj jeszcze o plastikowej obudowie rozrządu bo tylko dolna wewnętrzna część jest taka sama, a jak ja jej szukałem to nieźle sobie za nią liczą na szrotach
Oczywiście komplet osłony rozrządu zakupiłem w dość dobrej cenie. Wprawdzie używana, bo jest możliwość dostanie nowej od Poloneza 1.4 za 35 zł, ale osłonki są w bardzo dobrym stanie.
leszczu, wszystkie wątpliwosci możesz sprawdzać na moim roverku , bo własnie zajączek sprawił ze mam go spowrotem takżę na najblizszym spocie pojawiam sie moją 16v
kondzio508, dzięki, ale myślę, że do następnego spotu uda mi się złożyć Roverka. Ogólnie miałem dość niedawno okazje przejechać się wersja 16V, na pewno lepiej to idzie od wersji 8V, ale spodziewałem się czegoś więcej. Może dlatego, że właściciel 16V nie ukrywał, że silnik nie chodzi tak jak należy.
leszczu, Nie ma co spodziewać się dużo więcej, 8V do 4 tys. jedzie praktycznie tak samo, jechałem ostatnio seryjnym 16V i czułem braki do mojego powyżej 5k rmp. Ale i tak i tak to 1.4 nie ma cudów
[ Dodano: Pią Kwi 13, 2012 14:37 ]
MKC104010
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum