Forum Klubu ROVERki.pl :: MGF kompresor
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MGF kompresor
Autor Wiadomość
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:17   

Nie dziwie się, że mało tuningowe bo niewielu może sobie pozwolić na pakowania sporej kasy na swap w ciemno będąc prekursorem. Tomi mając zaplecze techniczne i dostęp do tanich części może sobie dłubać za w miarę sensowną kasę, przeciętny roverkowicz bez takiego zaplecza robiąc to w ciemno może utopić ładną sumkę pieniędzy. Po za tym nie ma się co oszukiwać mało tu zapaleńców tuningowych większość kupiła R/MG bo było tanie i chcą żeby nadal takie pozostało ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 23:03   

Bardzo dobrze mówisz jednak nie ma co się oszukiwać to nie jest S-klass ani tego typu samochód ale mają to coś i to jest najważniejsze : )
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 23:15   

Cięzko CI nie przyznac racji Plywak ;) jednak, jakby kazdy myslal w taki ramowy sposob, byloby nudno :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 10:44   

a ma ktoś wykres 1.8T seryjnego? bo szukam szukam i znaleźć nie mogę interesuje mnei czy trzymają serię i jak wygląda przebieg momentu
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 13:21   

Circa about:

http://www.dyno-plot.co.u...21/Rover-75.htm
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 16:43   

no to coś lipa bo mój wykres lepiej wygląda a nie mam turbo
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:00   

Nie sądzę Kozik, że lepiej Tobie wygląda. Nie wiemy jaka hamownia i jaki egzemplarz dokładnie to był ale w 1.8T masz w peaku grubo ponad 200 niutonów (160,5 lb/ft = 238 naszych Nm / 144 BHP = 146-147 naszych koni - ten z wykresu) - prawie 200 Nm jest dostępne już przy lekko ponad 2000 obrotów do końca... Producent podaje średnio w tabelach z tego co patrzyłem 150 koni przy 5500 rpm oraz 215 Nm przy 2100 rpm. Nie mielibyśmy żadnej szansy do takiej 25/ZR z takim silnikiem. Inna kwestia bez szpery nie ruszysz przy takim aucie absolutnie. Wracając do wykresu może turbawka już nie wydalać lub poprostu jest taka mała - widać po wykresie coś złego na końcu się dzieje ale ogólnie to parametry są bardzo dobre i to jest początek serii z niewielkim doładowaniem małego wiatraczka :rotfl:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 11:33   

Bumelant, no niuty ma w pełnym zakresie niziutko jak w iDT prawie, ale w końcu to TURBO :mrgreen: Czy nie ruszysz, w MGF może, ale w zr-ce z napędem na przód problemów raczej by nie było :wink: . Chłopaki mają diesel'e ok. 150km i jakoś startują.
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 11:35   

Będzie dokładnie na odwrót - łatwiej będzie ruszyć takim MGF. Uwierz mi jeździłem już trochę doładowanymi ośkami 200-230 koni - 300+ niutów masa about 1100kg - jest to ciężkie zadanie ze szperą nawet i dobrymi oponkami :) No właśnie widzę jak startują - mielenie kółek a jak potrzeba efektywnie to muszą z 2 bo się inaczej nie da normalnie :rotfl:
 
 
misiekdziku 




Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 9

MG MGF

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 12:36   

a Mam jeszcze jedno pytanie czy jeśli bym zamiast mojego 1.8 założył 1.8t. to muszę zmieniać skrzynię czy jest taka sama ? :)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 12:50   

Skrzynia taka sama PG1 kwestia tylko przełożeń
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 13:13   

Bumelant, dlatego tuners ma ogłoszenie w dziale giełda kupię torsena :grin:

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 13:13 ]
Bumelant, a łatwiej ruszyć miałem na myśli zimę, bo kumpel miał eM3-kę w e-30 budzie i mówi że zimą pod marketem to nie było easy jak obok ktoś tez stanął :wink:
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 20:03   

Bumelant, chyba nie umiem czytać tych wykresów bo ja nie widzę tych 200Nm ;/ :(

u mnie w zakresie obrotów od 2000-7000 moment nie spada poniżej 140Nm a maksymalny jest 168Nm

dzisiaj hamowałem swojego po przedmuchaniu wydechu końcowego z diesla 147KM/168Nm :)

różnica mocy LPG/PB98 - 3,4% więc super
różnica w momencie obrotowym LPG/PB98 - 2,48% więc jeszcze lepiej
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 20:59   

Bumelant napisał/a:
Bumelant, chyba nie umiem czytać tych wykresów bo ja nie widzę tych 200Nm ;/ :(


No nie umiesz :D zwróć uwagę na jednostki - wyspiarze używają swoich jednostek miary
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 21:54   

Marrkus napisał/a:
No nie umiesz :D zwróć uwagę na jednostki - wyspiarze używają swoich jednostek miary


poczytałem i wszystko wiem, mój silnik ma więcej mocy niż seria ale mniej Nm a w tym 75 turbo odwrotnie, więcej Nm niż seria ale mocy mniej
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 00:02   

Te wszystkie dyno.ploty z UK to sobie można jedynie tylko to pomyśleć:


Wszystko rysowane w Excelu lub Paintcie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 23:52   

Widzisz Kozik mówiłem, że z diesla się dobrze sprawdza :mrgreen: ps. Wykres jak najbardziej poprawny - moc prawie seria - niuta trochę więcej... Standard - gdyby się jeszcze górę dało dodmuchać - killer... Zresztą już w serii do tego nadwozia enough...
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 18:24   

Bumelant napisał/a:
Zresztą już w serii do tego nadwozia enough...


pewnie dość przez pierwsze parę dni ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] Kompresor ??
jrdarus1 Tuning mechaniczny 48 Sro Lut 27, 2013 21:47
Kozik
Brak nowych postów R618 98' kompresor
co o tym sądzicie
sila Tuning mechaniczny 12 Pią Cze 06, 2008 15:30
maciej
Brak nowych postów MG ZR 160 + KOMPRESOR? CZY SILNIK WYTRZYMA?
Mgik160 Tuning mechaniczny 19 Pon Lis 03, 2014 11:41
Strzemo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik
Brak nowych postów R216 GTi 94r D16A8 Kompresor.
PabloWROC Tuning mechaniczny 1 Nie Lip 05, 2009 23:06
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink