Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 idt] Check engine, szarpaniecie i koniec jazdy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 idt] Check engine, szarpaniecie i koniec jazdy
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 09:36   [R45 idt] Check engine, szarpaniecie i koniec jazdy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Hejka,

Nie mam pomysłów co się to dzieje u mnie :sad: Az strach jechać teraz tym autem gdzie kolwiek :neutral: Nie dość ze mam inne problemy to jeszcze znów coś kolo auta musi się dziać i nie wiem co to może być :neutral:

Wracałem wczoraj do Wiednia i na autostradzie w nocy (odcinek 70km gdzie brakuje pasu awaryjnego :shock: ) nagle przy 150km/H coś szarpnęło pojawił się check engine, i brak reakcji na gaz :sad: Auto było na5. biegu bo wiedziałem ze jak tam luz to zgaśnie a chciałem się dotoczyć jeszcze gdzieś żeby nie stać na 1. pasie :/

Dobrze ze mam koguta to przynajmniej było mnie widać i myślę co to się zepsuło :/ Ale wył stacyjkę przekręcam od nowa i autko znów zapaliło i działa normalnie :shock: Dynamika taka sama i potem już się z strachu turlałem z 110km/H bo nie miałem ochoty znów w tym miejscu utknąć bez pasa awaryjnego :neutral:

I teraz co robić check engine nie ma wszystko działa jak trzeba w komorze silnika nic dziwnego nie widać wszystko jest :ok:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 09:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 10:10   

Moze wilgoc w sterowniku?
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 16:11   

Wtyczka od potencjometru jest bardzo wrazliwa na wilgoc i objawia sie to dokladnie w taki sposob, ze wystepuje brak reakcji na gaz i obroty w okolicach 1100.
Jak przeschnie, wszystko wraca do normy.
Moze zaliczyles jakas kaluze?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 16:44   

Nie z wilgocią to nie ma nic wspólnego po ECU rozkręcałem jeszcze kilka dni wcześniej i w środku sucho było.
Potencjometr tez to nie jest bo on normalnie reaguje. Auto się wyłączyło podczas jazdy i check się pojawił :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 10:35   

To pozostaje tylko poszukać kompa i sczytać błąd zapisany w pamięci, miejmy nadzieję że to nic poważnego, za dużo niespodzianek R kosztował Cię ostatnio :ok:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 03:19   

I chyba mam przyczynne :neutral: Przetopiło kabel od 1. wtryskiwacza :shock: Nie wiem jakim cudem to się dzieje ale nie ma jak tego kabla poprowadzić żeby nie dotykał o silnik :neutral:

Musze to jutro zaizolować bo widać druty na wierzchu :neutral:

Ale coś gorsze coś się dzieje innego w 45 :neutral: Albo przeguby poszły bo jak dam na luz to słychać telepanie ja by luźnych półosiek :evil:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 07:07   

Cytat:
Musze to jutro zaizolować bo widać druty na wierzchu :neutral:

Wrzuc w peszel, mi sie topil przewod od czujnika temperatury na deske, wrzucilem w peszel i na razie pol roku wytrzymal
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 19:52   

bizon, Tak tez zrobię :wink:

Co do stukania to się okazało ze kołem można na postoju ręka rosząc na boki :neutral: Łożyska rozwalone po 45tys km :evil:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 09:04   

A czy nie da sie kasowac luzów ? Nie wiem jakie łozysko jest akurat w R45 (2 rzedowe ?)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 29, 2012 18:25   

kadzaf, Trzeba wymienić na nowe łożyska albo cala piastę wymienić od razu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45 IDT] Zgasł podczas jazdy i zapaliła się check engine
CULTUS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Wrz 30, 2011 20:29
CULTUS
Brak nowych postów [R45] CHECK ENGINE ?
aa66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Gru 14, 2010 14:36
aa66
Brak nowych postów [R45] Check engine
hrv Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 29, 2013 04:16
barney79
Brak nowych postów [R 400] Check engine
opos100 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Cze 25, 2019 12:53
opos100
Brak nowych postów [MG ZS 180] Check engine, a rozmiar kół.
own Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Paź 28, 2009 10:36
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink