Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620ti]Jaki intercooler do ti i innych 20T4G
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620ti]Jaki intercooler do ti i innych 20T4G
Autor Wiadomość
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:53   [R620ti]Jaki intercooler do ti i innych 20T4G

witam plany sa na zmianę intercoolera ale nie wiem jaki założyć , powiecie "zmierz jaki wejdzie" ale tu nie o to chodzi , chce intercooler który będzie sobie radził ale nie chce pchać sie w dużą turbo dziurę .

Proszę o podpowiedzi ewentualnie jakieś fotki tego silnika z intercoolerem nie oryginalnym
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sob Kwi 07, 2012 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 17:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 19:25   

tu chyba bardziej chodzi o miejsce niż o sama pojemność... seryjny jest zupełnie wystarczający ewentualnie myślałbym nad jego przesunięciem żeby był centralnie i niczym nie przesłonięty...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 19:49   

ale czy wystarczy na 0.95 bara ??

ewentualnie kiedyś więcej ?
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 20:24   

najlepszym testem na to czy IC dalej rade to zmierzyć jaka jest w nim temp. przy pałowaniu... doładowanie na poziomie bara w tym wypadku nie powinno mieć aż tak dużego znaczenia...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 20:18   

Nie chce przeinwestować ale nie powiem bo taki intercooler wygląda kozacko :twisted:

ale jak zmierzyć dużo zabawy
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 20:35   

Zawsze możesz kupić uniwersalnego chińczyka. Ja mam takiego u siebie w alfie i jakość wykonania jak za te kasę jest bardzo dobra. Ja mam rdzeń 140 na 550mm

Na szybko znalazłem coś takiego wygląda jak 180 albo 200x na 550mm co prawda klekot ale tez 6setka. Taki to chyba przerost formy nad treścią ale 140 na 550mm powinien być ok


_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 20:53   

o dokładnie cos takie mi chodzi ale kasa konkretna na to poleci, najdroższe są kolanka .
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 21:07   

Bez przesady u mnie do Alfy całość z kolankami, rurami z nierdzewki, szerokimi opaskami wyszła koło 700-800zł. Znajdź zakład gdzie Ci pogną orurowanie wtedy zminimalizujesz liczbę kolanek silikonowych.

_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 23:12   

a jak jest z tymi IC, lepsze są szersze i wyższe, czy szersze i niższe ale za to grubsze? (względem serii ofkors, zamontowane z przodu).??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 06:17   

Pytanie z cyklu co jest lepsze auto czerwone czy czarne ;) Liczy się ogólna powierzchnia wymiany ciepła i wszystko zależy od ukształtowania zderzaka i miejsca pod nim. W jednym aucie lepiej spisze się niższy za to grubszy, a w innym wyższy cieńszy. Te chińczyki akurat są dość grube bo rdzeń ma 65mm.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 19:43   

a jak z osiągami reakcja na gaz ??
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:16   

Mnie nie pytaj ja mam klekota w dodatku z VGT wiec benzyna pewnie zachowa się inaczej. Grunt aby nie przesadzić z długością układu i aby nie był za bardzo skomplikowany masa kolanek, zakrętów itp.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:33   

no ale jakaś różnica musi byc przecież

to po co to zakładałeś ?
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:38   

Bo robię całokształt, a nie montuje żeby się jarać samym wyglądem intercoolera :P Do wymiany mam jeszcze turbosprężarkę i później strojenie. Po to wymieniałem, żeby na większym turbo w lato auto nie spuchło na seryjnym IC. Jeśli Ty liczysz na jakieś mega przyrosty po samym FMICu to się możesz rozczarować :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 20:50   

Jasne że nie liczena 100 koni po zamontowaniu nie liczę nawet na 5 koni nie o to chodzi, chodzi mi o reakcje na gaz, ogólnie jak sie autko zachowuje po takim modzie
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 22:10   

davidlive napisał/a:
Jasne że nie liczena 100 koni po zamontowaniu nie liczę nawet na 5 koni nie o to chodzi, chodzi mi o reakcje na gaz, ogólnie jak sie autko zachowuje po takim modzie


po większym IC może być jedynie większy lag... większy icek montuje się dokładnie z takiego powodu jak pisał Pływak żeby się turbo nie grzało przy wysokich temp. w korkach itd... najlepszym rozwiązaniem żeby była super reakcja na gaz jest jak najkrótszy obieg + najzimniejsze powietrze ale jak wiadomo ciężko to pogodzić... zobacz jak jest to rozwiązane np. w subaru :) są też takie myki jak natrysk na IC.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 20:44   

No w natrysk na pewno sie bawił nie będe na pewno za dużo zabawy .


No nic zobaczę jak to będzie , coś sie kupi , a co do dolotu to postaram sie jak najkrócej , ale w tym aucie to może byc kłopot
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 22:09   

davidlive napisał/a:
No w natrysk na pewno sie bawił nie będe na pewno za dużo zabawy .


ludzie robią kosztem zbiorniczka płynu do spryskiwaczy praktycznie gotowy zestaw do natrysku na cooler :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 13:20   

Ale natrysk wodą?
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 16:07   

wodą... ewentualnie można zastosować też bardzo wydajny cooler wodny który wpinasz w obieg chłodnicy...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R620TI JAKI FILTR STOŻKOWY ?
ROVER 620 TI FILT STOŻKOWY
DAVIDOFF1988 Tuning mechaniczny 2 Wto Maj 18, 2010 17:42
_papa_
Brak nowych postów [220 d '97] intercooler
jaki ku[ic i co do tego
matlacz Tuning mechaniczny 50 Sob Paź 03, 2009 11:46
Remigiusz
Brak nowych postów [620SDI] intercooler x2
funfel Tuning mechaniczny 5 Nie Lip 13, 2008 11:19
dobryziom
Brak nowych postów [R400] Intercooler 2.0 SDI
Kacpro Tuning mechaniczny 0 Pią Maj 29, 2015 20:06
Kacpro
Brak nowych postów [R 220 / 420 SD] Dorabianie wezy do Intercooler 'a
Remigiusz Tuning mechaniczny 2 Pon Lut 20, 2012 18:32
tuners



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink