Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Śruba sworznia i wahacza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Śruba sworznia i wahacza
Autor Wiadomość
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 12:45   [R75] Śruba sworznia i wahacza
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Drodzy forumowicze mam problem

Przy wymianie piasty, podczas mocowania sworznia wahacza prawdopodobnie przeciągnąłem gwint, dokręcałem śrubę pneumatykiem na maxa, później dla pewności wziąłem nasadkę z przedłużką i chciałem dokręcić ręcznie, nakrętka się kręci cały czas, ale faktem jest że użyłem długiej przedłużki do tego.

Jeśli zrąbałem śrubę to jaka to jest? Wzmacniana nie wmacniana i czy kupie taką w pierwszym lepszym sklepie z częściami samochodowymi?

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Kwi 16, 2012 16:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 12:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 12:57   

keda napisał/a:
dokręcałem śrubę pneumatykiem na maxa, później dla pewności wziąłem nasadkę z przedłużką i chciałem dokręcić ręcznie

chyba jesteś nawiedzony... takie coś to nailepiej dynamometrem albo jak niema to na klej i grzechotką z czuciem a nie z 2metrową rurą i skakać po tym...
a śrubka tam napewno utwardzana a niewiem czy też z drobnym gwintem ale chyba nie
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:15   

nie skakałem dla Twojej świadomości, ale to już nie jest istotne, co mam teraz zrobić? nie odpowiedziałeś mi do końca na pytanie. Oczekuje profesjonalizmu w pomocy a nie głupich docinek że jestem nawiedzony etc.

Dziękuję i czekam na fachową pomoc od kogoś kompetentnego.
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 16:09   

kolego zerwales gwint w nakretce przetnij nakretke tylko delikatnie nie uszkadzajac gwintu na sworzniu i nakrec nowa nakretke powodzenia

[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 17:09 ]
a co do sruby to jest hartowana jak bedzie uszkodzona to pozostaje kupic uzywke na szrocie
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 16:57   

nie moge jej po prostu odkręcic? czy coś mogę zepsuć przez to?
 
 
pazdzi0h 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 226
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 17:07   

raczej nie odkrecisz, 14-stka samokontrujaca to jest, powinna byc w motoryzacyjnym, a gwint to bodajze 1,5, przetnij tak jak radza koledzy wyzej, ja tak robilem, mala szlifiereczka, ktora ma okolo 30 tys obrotow/min i powolutku jedziesz
_________________
"bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 20:50   

tylko tak patrze i patrze i kolega nie napisał przy mocowaniu którego sforznia, tego w piaście czy środkowego w sankach??
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 10:14   

sforznia tego co wchodzi do piasty. Tylko jedni mi mówią że jakby był zerwany gwint to by śruba się kręciło coraz lżej a ona idzie bardzo ciężko.
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 14:39   

keda napisał/a:
Tylko jedni mi mówią że jakby był zerwany gwint to by śruba się kręciło coraz lżej a ona idzie bardzo ciężko.


i dobrze mowia pokrec nia jeszcze troche to tez zaecnie lekko chodzc ,widze ze zamiast dzialac lubisz filozofowac
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 20:30   

o matko keda i przez tą śrubke auto masz unieruchomione przez 2 dni??jak jest zerwany gwint to wsadź tam twardą śrube 8.8 lub nawet 10.8 i po kłopocie
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 14:57   

jednak wszystko jest okej byłem na stacji kontroli. Fałszywy alarm ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie można wybić sworznia wahacza
u95 Rover serii 75, MG ZT 21 Czw Paź 23, 2014 20:18
haszczyc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Śruba wahacza
lukasz1980r1 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Wrz 03, 2010 19:51
apples
Brak nowych postów [MG ZT] Nakrętka sworznia
Ricardus Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Sty 25, 2014 12:59
Ricardus
Brak nowych postów [r75] oslona sworznia
kalafior Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Cze 24, 2017 22:46
karolj
Brak nowych postów [R75] Wymiana sworznia niemożliwa
Mar35ek Rover serii 75, MG ZT 12 Sro Lis 24, 2010 18:16
Mar35ek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink