Przetaczanie tarcz to nie jakis kosmos,od zawsze sie to robilo.Problem w tym do jakiej minimalnej grubosci mozna to robic by bylo jeszcze bezpiecznie i tego chcialem sie dowiedziec.Przy kazdej wymianie klockow,jesli sa spore rysy zaleca sie przeszlifowac lub przetoczyc tarcze.Raczej sie nie zaklada nowych klockow na nierowne tarcze bo efekt hamowania bedzie kiepski,a przy kazdej wymianie klockow,zmieniac tarcze to dopiero kosmos Ale dzieki za stronke,skorzystam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 16:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
rysy mam na mysli nie rowna powierzchnie na calym obwodzie tarczy spowodowane tarciem klockow o tarcze przy hamowaniu. Zawsze powstaja nierownosci po dluzszej eksploatacji.Po przeszlifowaniu,lub przetoczeniu jest gladka jak nowy klocek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum