Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
mimo ciaglych poszukiwan nie udalo mi sie znajsc tej tylnej sruby mimosrodowej do ustawiania geometri .http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=327172
na obrazku nr 28 i czy 47 to tez sruba regulacyjna kat bo nie pamietam jak ostatnio zagladalem pod auto.Moze ktos z was ma jakies dojscie do kupna, moze ktos ma na sprzedaz, moze znacie jakies wymiary do dorobienia ,moze z innego samochodu bedzie pasowac np cos z tych http://moto.allegro.pl/li...wa&category=620
_________________ mathew
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Kwi 20, 2012 15:49, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 22:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 23:09
Tam masz śrubę chyb 14 albo 12 mm zmierz dokładnie , zmierz też średnice kołnierza czyli tej podkładki, zadzwoń sobie do gościa podaj mu numery to ci coś znajdzie, może być większy kołnierz to sobie zeszlifujesz , z tym nie ma kłopotu jeśli umiesz szlifierkę w rękach trzymać oczywiście najlepiej robić to stopniowo i przymierzać do starej żeby nie "przedobrzyć" .
pozdro
[ Dodano: Czw Kwi 19, 2012 00:09 ]
Poza tym to nie jest problemem sobie samemu taka śrubę dorobić jeśli tylko masz ta podkładkę która nie jest na stałe przyspawana do śruby ta od strony nakrętki.
bierzesz śrubę jaka tam trzeba fi 12-14 dajesz podkładkę np średnicy zewnętrznej 25mm a wewnętrznej 22 czyli bardzo cienką dospawasz ja w ten sposób aby śruba spierała sie na jej wewnętrznym rancie co tworzy ten właśnie mimośród wszystko szlifujesz dokładnie sprawdzasz spawy .
ja dałem śrubę od przedniego zawieszenia od VW passat popytaj w warsztatach na pewno znajda gdzies 2 sztuki, ta zawiecha to siano więc często to robią.
Następnie śrubę szlifujesz z dwóch stron na płasko tak aby została tylko część gwintu po obydwu stronach (70% gwintu w zupełności wystarczy bo nie ma na mim dużych naprężeń(oryginalna tez ma tyle gwintu) wzdłużnych , nakładasz na to stara podkładkę i masz gotowe , ja tak zrobiłem i śmiga super.
Pamiętaj o smarowaniu daj smaru miedzianego , powinno pomóc na przyszłość .
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum