Generalnie powinno się, ale z praktyki to po 2 wymianach wahacza i 2 diagnostykach wyszło że zbieżność zawsze była w porządku. Za trzecim razem już nigdzie nie jeździłem.
jupik [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 19:50
Ja natomiast po ostatniej wymianie wahacza zauważyłem że mam lekko skręconą kierownice to też pojechałem na ustawieie geometrii
No wlasnie,mechanik mowil ze nie trzeba ale i mi sie wydaje ze mam lekko skrecona kierownice,a moze to rylko przewrazliwienie. Pojezdze kilka dni i zobacze.Ale geometria calego ukladu jezdnego to chyba za duzo.Nie wystarczy zbieznosc przednich kol?Dzieki za podpowiedz
ja tez nie dawno wymieniałem wachacz przedni wraz z tuleją. Po tej wymianie nie ma sensu jechać na żadną geometrie ani zbieżność bo i tak będzie tak samo jak przed wymianą. Powiem tylko tyle że jak ktoś nie ma odpowiednich warunków to polecam oddać do warsztatu. Ja chciałem zaoszczędzić 60- 80zł na robociźnie i męczyłem się z tym ze 3 godziny bo dostęp do śrub tulei jest bardzo zły. Za komplet wachacz + tuleja zapłaciłem 350zł oczywiście mowa o zamiennikach chyba firma srl lub slr. Oryginał proponowali mi za 900zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum