Forum Klubu ROVERki.pl :: [620sdi] Błąd 34 spadek mocy szarpanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620sdi] Błąd 34 spadek mocy szarpanie
Autor Wiadomość
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 21:59   [620sdi] Błąd 34 spadek mocy szarpanie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam poczytałem już trochę tematów i chciałbym się tylko upewnić co do usterki. Oczywiście wyswietla mi się błąd 34

Objawy:

Zapala się Check Engine po około 15 sekundach jazdy.
Czuc minimalne szarpanie
Po zapalaniu sie kontrolki auto traci delikatnie na mocy, po zgaszeniu kontrolki jest ok do ponownego jej zapalenia(Po puszczeniu gazu i wciśnieciu go ponownie lampka gasnie i po 15 sek znów sie zapala)

Auto odpala normalnie

Nie słyszę bzyczenia pompy, które wcześniej występowało

Dwa tygodnie temu wymieniałem rozrząd, problem pojawił sie dopiero teraz

Wszystko wskazuje mi na kąt wtrysku??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 21:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 06:35   

wiązka pompy
żeby wywalało błąd od kąta wtrysku to musiałby być zdrowo przestawiony i wtedy nie odpalał by normalnie
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 07:06   

Ten błąd oznacza zazwyczaj źle ustawiony kąt wtrysku i na tym bym się skupił, tym bardziej, że zmieniany niedawno był rozrząd. Nie musi być żadnych problemów z odpalaniem.
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 11:10   

Podjechałem do pobliskiego mechanika, sprawdzili, tak jak były moje przypuszczenia żle ustawiony kąt. 200zł Biorą za to. Czy to Dużo? A z pompy mi delikatnie leci i za uszczelnienie jej wołają 1100zl to chyba kosmiczna cena? Czytałem gdzieś tutaj że 400-500zł to kosztuje około? Zna ktoś jakis dobry i tani serwis w Poznaniu i okolicy?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 11:15   

1100zł to przegięcie
ja zapłaciłem niecałe 400zł
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 11:35   

Też tak pomyślałem że to kosmiczna cena, wiare w balona robią , a jak ktoś ma jakiś dobry serwis w Poznaniu niech da mi znac z góry dzięki:)
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 12:04   

miałem idealnie tak samo przestawili mi minimalnie kąt wtrysku i wszystko jest elegancko. A auto mi paliło idealnie.
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Czw Kwi 26, 2012 00:11   

Po odebraniu auta okazało się jescze że piny są do poprawienia na kostce wiec z tym do elektryka musze się udać

[ Dodano: Czw Kwi 26, 2012 01:11 ]
Kąt wtrysku ustawili mi idealnie natomiast po dłuższym postoju auto nie odpala na strzała jak przedtem i muszę przeciągnąć je troche z 5-7 sek. Jak czytałem to może za niski kąt bo idealnie powinno być 2-4. Ale w serwisie powiedzieli że jest idealnie ale nie pamiętam ile mówił. Wczesniej miałem chyba na 8 ustawiony
 
 
19bizon08 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 76
Skąd: okolice Szczercowa



Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 21:00   

Witam. Świeżo po wymianie rozrządu pojawił mi się ten sam problem. Oddałem auto w celu poprawienia kąta wtrysku (mechanik powiedział że był, czy jest jakiś mały luz na kole czy gdzieś w okolicy :D ) Sprawa wygląda tak, że przy ostrzejszej jeździe błąd ten mi nie wybłyskuje na dece, jednak sprawa ma się gorzej gdy na 3 i wyższym biegu przymule auto do około 1000 obrotów. Wtedy momentalnie kontrolka się zapala (tak jakby ten luz czy coś oszukiwało czujnik). Przy wyższych obrotach problem absolutnie nie występuje. W sumie mi tam to bardzo nie przeszkadza i teraz pytanie: można tak na dłuższą metę normalnie jeździć ?? ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620Sdi] Spadek mocy po nagrzaniu
Kam971 Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Lip 17, 2016 09:13
Kam971
Brak nowych postów [R 620SDI]Błąd 55 i 81
daniels1506 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Lut 15, 2014 13:56
daniels1506
Brak nowych postów [620sdi] falujące obroty i błąd 81
domel360 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Wrz 22, 2013 13:37
kruszan
Brak nowych postów [R600] Spadek mocy i muł
euronymous Rover serii 600, Honda Accord 15 Pon Lip 06, 2009 21:20
Fargo80
Brak nowych postów [R620] dziwny spadek mocy
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 7 Wto Cze 06, 2017 16:47
Kam971



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink